Bijlages niet te openen in O.Express

Status
Niet open voor verdere reacties.

EvertJan

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2000
Berichten
182
Windows XP Home en Outlook Expresse 6.0:

Het openen en lezen van bijlages lukt niet.
Nou had ik al een ergens gelezen dat je dan in 'Extra' en 'Optie' een vinkje moet weghalen bij 'Beveiliging' en 'Bestanden die mogelijk een virus bevatten ...'
Daar zit nou juist het probleem.
Deze optie is grijs (dus niet beschikbaar) zodat ik deze dus ook niet kan wijzigen.
Of moet ik toch dit zo laten staan en wat anders aanpassen?
Wie kan mij verder helpen?

groeten
Evert-Jan
 
Laatst bewerkt:
(geen oplossing, maar zie dat je bijlage niet is gelukt)
 
Onder extra/opties/beveiliging? Kun je daar geen vinkje weghalen? Wat raar. Het is een kwestie van zetten of weghalen.
 
(hier staat wel iets, maar word gepriegel in 't register en dan zul je heel goed moeten opletten wat je doet,

--> en het is nog maar de vraag of het werkt.
http://www.mcse.ms/message443275.html


Maar goed wellicht dat iemand anders een antwoord heeft..
 
Heb je een orginele XP CD ROM? Zo ja is het geen OEM versie? Als het een gewone versie raad ik je aan Microsoft even te bellen voor ondersteuning. Met een OEM versie krijg je helaas geen ondersteuning heb ik gemerkt. Ben zelf heel lang met dit probleem bezig geweest voor een kennis bij diverse forums maar zonder resultaat. Ook het advies op de link van JKoelman werkt helaas niet.
 
Nee,
want heel die waarde "blockexeattachments"staat er niet.......
 
Hey

Ikzelf en ook een aantal vrienden van me hebben hetzelfde probleem.
Er is weliswaar een omweg waarmee je de attachment kunt openen maar het is niet echt een oplossing.

Selecteer het desbetreffende bericht met de bijlage in de map postvak ik en klik op doorsturen of beantwoorden. in het nieuwe venster waarin je het bericht kan bewerken moet je normaal gezien de attachment kunnen openen.

Groeten
 
Ja, ook een idee!!
Ik heb bij de kennis van mij Incredimail er maar op gezet. Werkt perfect en zo los je dat probleem ook op. Maar ik blijf zoeken.
Ik zou toch nog graag van EvertJan willen horen of hij wil of niet Microsoft kan bellen en zo ja wat hun zeiden.
 
probleem met atachments

Na alle aanreikingen helaas nog geen resultaat.
Microsoft heb ik niet gebeld maar wel op de website gezocht. Het zou inderdaad een OEM versie kunnen zijn.
Het bertreft namelijke een PC van Packard Bell die alles al geinstalleerd hadden (PC privé project) maar die geven hiervoor geen ondersteuning ??!!
Ik heb inmiddels MS Outlook 2002 geinstalleerd en daar werkt alles wel, dus in principe is het probleem opgelost maar OExpresse blijft een probleem.

groeten
Evert-Jan
 
Nu was ik vanavond bij een kennis en die had precies hetzelfde. Al zoekende op dit forum, kwan ik hier terecht.
Mijn vraag aan EvertJan is: welke virusscanner gebruik je? Die kennis heeft Norman anti virus.
 
Norton AntiVirus 2002.
Ook in de opties van NAV hebben we al van alles geprobeerd, inclusief totale uitschakeling van NAV.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan