bijlages outlook express

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo,
ik krijg bij mijn windows xp geen bijlages geopent,terwijl ik bij opties wel heb aangevinkt bij "beveiliging" virusdefinities-bij openen van bijlages bij evt. virussen niet openen!
Ik krijg wil ik ze bekijken de mededeling :er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld,maak een koppeling via onderdeel mapopties van het configuratiescherm.
Hoe moet ik dit doen want ik kom er niet uit.

bijlages

extensie is een bestand=naam.pps bijlage of bedoel je dit niet,maar wat nu?

ja dat bedoel ik, pps is een powerpoint presentatie
heeft u microsoft office op uw pc, met powerpoint, zoja dan kanuw pps geopend worden met powerpoint vieuwer.
Anders even de gratis powerpointvieuwer bij microsoft downloaden en installeren, dan hoeft niet heel microsoft office er op. deze vieuwer heeft u nodig om de pps te openen.

bijlage

m verlaan,

Ik geloof dat je het bij het goede eind heb en ik zal hem downloaden bedankt zover anders hoor je wel van me

gr sierras

bijlage

ik krijg mijn bijlages wel geopend als ik ze eerst opsla in een map van mijn pc,maar krijg ze niet (terwijl ik pointvieuwer heb gedownload) geopend via de bijlage van mijn outlookexpress,wat kan ik hier nog aan veranderen terwijl ik wil dat ik alle bijlages direkt wil openen via outlook express?

Open outlook express ga naar menu opties > tab beveiligen > en hier vinkje verwijderen, voor opslaan of openen van bijlagen met mogelijk virus niet toestaan.

Dan zou het moeten lukken

bijlage

nou helaas daar had ik al naar gekeken maar die stond al niet aangevinkt maar het probleem blijft wat kan het nog meer zijn dat powervieuwer gekoppeld blijft aan outlook express

terwijl ik bij opties wel heb aangevinkt bij "beveiliging" virusdefinities-bij openen van bijlages bij evt. virussen niet openen!

daarom het bovenstaande antwoord, ik zal nog even verder zoeken.

bijlage

Nu is het probleem echt opgelost op dat gebied als pps bestand.
Wat moet ik doen om html berichten te kunnen lezen,wat moet aangevinkt zijn of juist niet bij opties van outlook express.
Maar bedankt m verlaan voor je eerste oplossing!

Zo staat het bij mij: In OE/Extra/Opties, tabblad Verzenden.

b6au6u.jpg

In outlook express

Ga naar menu extra > opties > tabblad lezen en haal vinkje weg voor "alle berichten zonder opmaak weergeven". Het is vanzelf minder veilig, want wormen komen zo gemakkelijk in uw PC, die komen met een html document mee, als u dan ook nog het voorbeeld scherm heeft aanstaan, bij het opstarten van OE, heeft u hem gelijk binnen. Maar ik neem aan dat uw e-mail gescand word.

Wel OE afsluiten hierna en weer opnieuw opstarten.

Laatst bewerkt:
html berichten

Gezina je toegestuurde bericht hoe alles bij opties moest staan stond bij mij hetzelfde.
Bij de mededeling van m verlaan stond met wat je bedoelde bij mij aangevinkt ipv van uit gevinkt,maar nu doet hij het voor zover ik nu iets als een nieuwsbrief nog in mijn postvak heb staan.
Bedankt,

sierras

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan