bijlages

Status
Niet open voor verdere reacties.

a.jillal

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
ik Heb mijn pc helemaal opnieuw moeten installeren wegens een virus. nou is mijn vraag, waarmee kan ik bijlages openen, want dat kan ik nu niet meer en eerder wel. Ik heb wel al winamp.
alvast bedankt. groeten Annie

En om wat voor bijlages gaat het dan?? Er zijn natuurlijk verschillende bijlages.
Als het gaat om het probleem dat de bijlage knop nu grijs blijft dan komt dat omdat onder outlook express standaard aanstaat dat bijlages niet geopend mogen worden, dit zet je uit door in Outlook Express naar "Extra" en dan naar "Opties" en daarna kiezen voor tabblad beveiliging en daar zorgen dat het vinkje weg is voor de regel "opslaan of penen van bijlage die mogelijk een virus bevatten niet toestaan"

a.jillal
Member

Geregistreerd sinds: Nov 2004

Gezina, ik hoop dat ik het goed gedaan heb, het log plaatsen. Het was me wel een ellenlange lijst, dus ik ben bang ,dat er nogal wat fouten in zullen zitten. als dat zo is hoop ik maar dat ik een goede uitleg krijg wat ik ermee moet doen. Bedankt voor de goede hulp en ik heb dat ook gelezen over de svchost, dus die moet ik gewoon toestemming geven???
nou komt 16804 weer naar voren, weet je daar ook wat van??
ik vind het maar moeilijk, want gisteren heb ik iets geweigerd en vandaag kwam ik niet op het net. Heb een hele tijd zitten zoeken waar het aan lag, aan de firewall dus. Die heb ik héél even uitgezet en toen ging het wel. Heb dus alle regels in Norman eraf gegooid en ben weer opnieuw begonnen en hoop dat ik morgen niet weer dezelfde problemen heb met opstarten.
ik weet n.l niet wat ik moet toestaan om te internetten
Wat ben ik toch een leek hè confused: ik moet nog véél leren. ik ben er druk mee.
bedankt, bedankt:thumb: :thumb:
groeten Annie:

New Post 23-03-2005 23:58

IS dit al verholpen,zoniet!
Nu ook dit weer,doe je niet teveel te gelijk??

ik heb net even gekeken, maar bestanden met pps kan ik niet openen.

Geplaatst door BANDIT123
a.jillal
Member

Geregistreerd sinds: Nov 2004

Gezina, ik hoop dat ik het goed gedaan heb, het log plaatsen. Het was me wel een ellenlange lijst, dus ik ben bang ,dat er nogal wat fouten in zullen zitten. als dat zo is hoop ik maar dat ik een goede uitleg krijg wat ik ermee moet doen. Bedankt voor de goede hulp en ik heb dat ook gelezen over de svchost, dus die moet ik gewoon toestemming geven???
nou komt 16804 weer naar voren, weet je daar ook wat van??

IS dit al verholpen,zoniet!
Nu ook dit weer,doe je niet teveel te gelijk??

hoi Bandit, jij zit ook overal
Ja ik krijg ook wel eens post en met al dat gedoe lig ik achter.
En aangezien ik nog maar een leek ben: oefening baart kunst zegt men

Geplaatst door a.jillal
ik heb net even gekeken, maar bestanden met pps kan ik niet openen.

Heb je, nog, geen Office op je PC staan dan?

Als je ze alleen wil bekijken kan je dat doen met de powerpoint viewer. Als je ze ook wil maken/bewerken zal je powerpoint moeten hebben en dat zit bij office.

Geplaatst door XP_PC

Heb je, nog, geen Office op je PC staan dan?

ik word er niet goed van, alles opnieuw erop zetten.
ik heb ook nog niet office erop staan.
hoe kom ik hieraan?

ik heb hem al, maar het werkt niet in Incredimale.
Ik weet niet hoe ik het daar zo kan instellen dat icredimale de pps bijlages met dit prog. opent.
Voor het virus en de nieuwe installatie werkte alles perfekt, maar eer ik alles weer bij het oude heb......
hoe is het met jouw worm afgelopen?

Die zit onder de grond:thumb:

Gewoon volhouden komt goed,weet niet je adres,anderrs klik je maar op email

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan