(Bijna) alle programma's weg na scan SpyHunter

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamespuyt1122

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 apr 2015
Berichten
3
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum, en ik heb sinds gisteren een probleem met mijn pc. Na een scan met SpyHunter 4 (dom van mij, hierna las ik pas de slechte recensies van dat programma) zijn namelijk zowat al mijn bestanden, programmas, de mappen van de programma's, allemaal verwijderd. Alleen het bureaublad en de favorieten zijn er nog. Het configuratiescherm is ook volledig weg. Ook na het opnieuw opstarten van mijn computer was nog steeds alles weg. Weet iemand hier hoe dit op te lossen is? Ik heb voor de rest niet veel verstand van computers. Als iemand mij zou willen helpen, zou ik dan erg waarderen!
 
Je kan proberen met het Programma Recuva van piriform je bestanden terug te krijgen. Het is af te zien hoe de SpyHunter ze wegdeed. Zijn ze verwijderd, of zijn ze gewoon onzichtbaar?
Je configuratiescherm kan je nadien terugzetten met een herstelpunt.
 
Het probleem is dus dat ik niks kan downloaden, omdat alles weg of verborgen is. Zou je me kunnen vertellen hoe ik kan zien of ze onzichtbaar zijn, of dat ze echt verwijderd zijn? En zou je me ook kunnen vertellen exact hoe ik eventueel mijn configuratiescherm terug kan zetten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan