Bijna elke game laggt

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlikKlak

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2010
Hallo,
Ik heb een groot probleem met games.
Het komt steeds voor en zelfs bij de simpele spellen.
Alles laggt gewoon en stottert enzovoorts.
Mijn specificaties zijn:
CPU: i3-2100 3,10 Ghz QuadCore
RAM: 8GB
GPU: GeForce GT430

De GPU staat niet echt bekend als een gamersvideokaart maar hij zal simpele spellen zoals Tankionline of WorldofTanks toch wel aan moeten kunnen of niet?
Waar zit het probleem?

Groetjes

Gebruik je wireless? genoemde spellen zijn online en sommige typen wireless zijn "matig"

Is je computer niet ergens anders mee bezig? virusscanners, malware, dat soort dingen?

Omdat mijn computer niet genoeg bereik had tot de router heb ik er een usb kabel met een dongel aan gehangen.
Misschien dat het daaraan ligt?

Hoi,

Denk dat je je daar toch op verkijkt de kaart voldoet aan de minimum eisen dat wil zeggen dat je op lage resolutie kan spelen maar dan nog.

En zie dat er nog iets speelt

Maar het gekke is dat ik ook nog een andere pc heb die ik meer gebruik voor Word enzovoorts. Daar zit een 512 MB video kaart in, Dual Core, 4 GB geheugen en daar kan ik gewoon Tankionline op de maximale FPS (60) spelen.

Hoi,

De hd 3800 is wel iets beter maar niet zoveel omdat verschil te maken driver up to date van de 430, en welke processor zit in de pc met de amd kaart ?

Maar een 512 MB en een 1GB is toch wel een groot verschil? In de andere pc draait de E5200 processor dual core.

Hoi,

De mb maken niet het verschil pas bij hogere resoluties .Driver up to date?

Ik mis nog steeds de update op mijn eerste vraag: is dit allemaal online? Er is dan namelijk een aantal andere dingen die kunnen spelen en die je kunt testen, zoals bijvoorbeeld een paar minuten een ping laten lopen om te zien of de replies consistent zijn.

Ja beide pc's dezelfde spellen online...
De pc waar ik het probleem mee heb daar hang een dongel aan, en waar ik het niet mee heb daar zit een wifi USB stick in..

Hoi,

Oke dan zou je de niet goed werkende pc eens op de zelfde plaats met de usb stick moeten proberen. want dan zal denk ik de dongel qua internet snelheid de bottleneck zijn

Als je vast gamed op een PC die je toch niet (veel) verplaatst raad ik toch een netwerk kabel aan, dan heb je altijd een betrouwbare verbinding....of tenminste...meer betrouwbaar dan wireless.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan