Bijna geen servers meer te zien mohaa en UT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin Hood

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2002
Hallo,
Sinds een aantal dagen krijg ik slechts een handvol servers te zien bij de spellen MOHAA en Unreal Tournament. Het uitzetten van de firewal en de virusscanner biedt geen verbetering.

Weet iemand wat er mis is?

groet,
Robin
:shocked:

dat je laatste update niet binnengehaald en geïnstalleerd, terwijl de meeste hosters die wel hebben geïnstalleerd

ofwel zijn de UT en MOHAA gamers aan het weggaan naar andere games?

Hey,

ik speel het spel moh breaktrough en heb het zelfde probleem,dacht dat het aan mn settings lag maar blijkbaar niet.

Hoe het komt? Geen idee

Gr. Jan

Hoi MrPyscho,

Dat UT en MOHAA spelers massaal deze games niet meer spelen lijkt me sterk. Het probleem doet zich voor bij verschillende spellen.

Ik zie bij de instellingen ook niets vreemd, zover ik er verstand van heb.

Robin
:confused:

servers moh

Ik ben dus niet de enige die plotseling geen servers meer krijgt??? speel moh breaktrough en heb nog maar 2 servers sinds een paar dagen....heb al alles geprobeerd te veranderen maar niets helpt!! iemand idee??

Volgens mij is Electronic arts al gestopt met het ondersteunen van Medal of honour servers

nou dat lijkt me sterk...als je ziet hoeveel mensen dat nog spelen....

Hoi,

ik heb het gevraagd aan andere gamers op MOHBT (verschillende nationaliteiten) en die hebben hetzelfde probleem.
Als ik iets heb van oplossing post ik het zeker hier.

Gr Jan

dank je....was al helemaal in paniek:confused:..heb hier alle games van moh tot aan call of duty modern warfare maar ik als ouwe *** vind MOH nog steeds het mooiste in tegenstelling tot mijn zoon:):):) wacht het maar af dan..dank je

hahaha

voor mij telt hetzelfde.

moh vind ik nog altijd het beste.
Speel je op aa of bt?

gr jan

hahaha..zo nu ga ik ff helemaal dom overkomen....aa...of bt..geen idee:( hihihi heeft iemand voor mij erop gezet zodat ik de cd niet nodig heb ...klinkt nu erg dom ik ik weet het maar ben redelijk verslaafd aan MOH geworden en kan me goed redden, ook terwijl ik zonder cheats speel omdat ik geen idee heb hoe dat zou moeten hihiih

Laatst bewerkt:
verslaafd....daar zeg je iets. hehe

als het bt is probeer dan eens op dutch bt server ip 81.58.142.55

of impact bt server ip87.210.79.221

onder welke nickname speel je?

speel bt volgens mij..nick name Dutch Command...zal eens kijken of het werkt !

mooi he....krijg 20 keer per week het verzoek van mijn zoon waarom ik niet die andere games speel...ja zien er geweldig uit ik weet het..moderne wapens...grafisch veel mooier..en toch...laat mij nou maar hahahahaha..maar ben dus niet de enige he:):):)

kom eens op de dutch bt server elke avond rond 20.30 uur komen de vaste gamers...en het zijn er allemaal van rond de 45 jaar en ouder haha

mijn nick is Ingk.

ja leuk..zal ik zeker doen....ben net 48 dus ik mag vast mee doen op de bejaardenserver:):) Groetjes Jelle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan