Bijwerken automatische koppeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

willie76

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
Berichten
124
Hallo Forumleden,

Ik heb me al een slag in de rondte gezocht op internet, maar kom maar niet tot een goede oplossing:

Ik heb een excel-sheet en een word document

Bedoeling is uiteindelijk dat als ik op een bepaalde knop in de excel-sheet klik, het word document (het liefst op de achtergrond) wordt geopend, automatisch wordt bijgewerkt en wordt afgedrukt.

Als ik nu het word document open, vraagt ie elke keer of ik de koppelingen wil bijwerken.
Aangezien ik dit proces straks op de achtergrond wil hebben draaien, moet het antwoord automatsich Ja zijn. Het liefst heb ik dat ie helemaal die melding niet geeft en automatisch de koppelingen bijwerkt.

Maar hoe krijg ik dat voor elkaar ???

Gelijk ook maar mn subvraag er dan bij:
Hoe zorg ik ervoor dat ie, na t bijwerken, automatisch het document print en daarna ook nog weer afsluit ???
De bijgewerkte data hoeven niet per se onthouden te worden, aangezien deze elke keer vernaderen op het moment dat het document wordt geopend.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.......


Ik gebruik Excel en Word uit Office 2010 !!!
 
Is er helemaal niemand die enig idee heeft voor een oplossing ???
 
Beetje laat maar je weet maar nooit...

ben er zelf ook net achter gekomen na veel zoeken, vandaar

bij opties voor excel, geavanceerd, dan helemaal naar beneden scrollen onder regel Algemeen het 4de vinkje kan weg halen dan vraagt hij niet meer bij opstarten. ik hoop dat je daar wat aan hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan