Bijwerken naar Windows 10 mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.
@multirobbert werkt dit ook wanneer het bijwerken vastloopt op 24% tijdens het kopiëren van bestanden?

Hallo. aatalex We willen je best helpen. 24 % is wat weinig en welke bestanden en wat kopieren. Kun je wat bredere uitleg geven. Beter is nog een nieuwe vraag te stellen a.u.b.
 
Hallo Manamana
Die screenshot die je hebt gemaakt verschijnt bij mij niet, wat ik ook probeer.
Ik gebruik veel het programma Basecamp van Garmin. Ik bereid hier de wandelingen van de Nederlandse club mee voor.
Als ik het programma start krijg ik deze melding
2015-08-15_204301.jpg
Na van alles gedaan te hebben kreeg ik deze melding
2015-08-17_081508.jpg
Dus basecamp weer opnieuw opgestart, en wat denk je, wederom
2015-08-17_081844.jpg
Dan gebruik ik voor het maken van films Pinnacle 15.
Als ik deze opstart krijg ik de volgende melding
2015-08-17_080312.jpg
Ik ben eigenlijk steeds bezig om programma's te repareren. Daar ben ik te oud voor en heb ook onvoldoende kennis.
Met windows 7 werkte alles perfect en daarom wil ik terug, maar helaas ik kan niet terug.
Ik hoor graag van je.
Groetjes
Jos
 
@Whitleypike Dus u kunt niet de instellingen bereiken via Start --> Instellingen --> Update en beveiliging? Dat zou namelijk wel moeten.

@aatalex Bij mij bleef de installatie ook hangen op 24%, alleen ging hij na een kwartier weer verder. Je moet inderdaad iets duidelijker zijn: kreeg je foutmeldingen o.i.d.?
 
Hallo Robbert.
Als ik met mijn linkermuis op startsymbool klik dan moet ik in een menu komen waar ik ook bij mijn instellingen kan.
Maar hij doet dan niks en krijg ook geen foutmelding. Dat het zou moeten begrijp ik, maar hij doet echt niks
 
U moet inderdaad alle versies van .NET Framework verwijderen en de nieuwe versie van de link van manamana downloaden en installeren. De programma's zouden dan weer moeten werken.
 
@multirobbert Gisterenavond stond de installatie op 24% (onderdeel bestanden kopiëren 81%) heb hem vannacht aan laten staan maar vanmorgen geen vooruitgang. Na het terugzetten van mijn pc naar de vorige windowsversie 8.1 kreeg in inderdaad een foutmelding: C1900101-20004 ook vandaag weer meerdere pogingen ondernomen maar tot op heden geen resultaat en elke poging strand op de inmiddels berucht 24%.

Virusscanner, ccleaner, nero e.d. inmiddels verwijderd van mijn systeem.
Ook al geprobeerd om de dvdrom uit te schakelen maar dit resulteert in het niet meer kunnen maken van internetconnectie

Mocht je meer informatie willen dan hoor ik dit graag.
 
Aattalex.

Waarom stel je niet zelf een vraag over je probleem. Op deze manier vervuil je mijn draadje.
Hartelijk dank voor je medewerking
Groetjes
Jos
 
@multirobbert Gisterenavond stond de installatie op 24% (onderdeel bestanden kopiëren 81%) heb hem vannacht aan laten staan maar vanmorgen geen vooruitgang. Na het terugzetten van mijn pc naar de vorige windowsversie 8.1 kreeg in inderdaad een foutmelding: C1900101-20004 ook vandaag weer meerdere pogingen ondernomen maar tot op heden geen resultaat en elke poging strand op de inmiddels berucht 24%.

Virusscanner, ccleaner, nero e.d. inmiddels verwijderd van mijn systeem.
Ook al geprobeerd om de dvdrom uit te schakelen maar dit resulteert in het niet meer kunnen maken van internetconnectie

Mocht je meer informatie willen dan hoor ik dit graag.

Beste aatalex,

Kun je een nieuwe vraag stellen voor je probleem, het is verwarrend als er 2 vragen door elkaar lopen met verschillende antwoorden zoals de ts zelf ook aangeeft?
 
Pinaccle zou weer moeten werken als u het programma verwijderd, en vervolgens weer opnieuw installeert.

Dit, en ook het verwijderen van .NET kan via 'Programma's en onderdelen' wat u kunt vinden door op de Start knop te drukken met de linkermuisknop, vervolgens opent het Start-menu. U kunt nu zonder te klikken gewoon beginnen met typen. Typ 'Programma's en onderdelen' in; zonder aanhalingstekens. U drukt vervolgens op de Enter-toets.

U ziet nu een lijst met alle programma's die op uw computer zijn geïnstalleerd. Zoek door te scrollen met het muiswiel naar Pinaccle (...) en klik er op mer de linker- en vervolgens met de rechtermuisknop. Selecteer 'Verwijderen'. Het is mogelijk dat er ook herstellen bij staat, dat maakt niet uit.

Vervolgens zoekt u naar alle programma's met .NET in de naam, en die verwijderd u allemaal op dezelfde manier.

Herstart de computer.

Installeer .NET opnieuw via de site van Microsoft. U kunt het vinden als u erop googled; maar het is geloof ik al eens eerder genoemd.

Installeer ook Pinaccle opnieuw via hun website (of via de CD als u die heeft).

Hopelijk werkt dan alles weer.

Venga.
 
Laatst bewerkt:
Bijwerken Windows 10 mislukt.

Ik vind het jammer dat mijn vraag vervuild is met andere vragen cq antwoorden. Daar zou moderatie ook op zijn plaats geweest zijn
Maar als antwoord op de vraagstelling (Mail) van vanmorgen mogen het navolgende dienen.
Met alle goede bedoelingen van de beantwoorders op mijn vraag heeft het niets opgeleverd.
Ik heb mij vervolgens gemeld bij de helpdesk van Microsoft in Nederland. Er is geen grotere janboel dan deze helpdesk. Met recht een grote aanfluiting voor Microsoft. Ik heb afgelopen week vele uren zitten wachten aan de telefoon. Als je dan eenmaal aan de beurt bent, en het blijkt dat je vraagstelling te moeilijk is, dan krijg je als antwoord dat je naar de technische dienst moet maar helaas die zijn druk bezet, dus bel maar over een uurtje terug. Als je dat doet zit je weer een uur in de wachtrij en dan herhaald zich het zelfde. Als je dan de vraag stelt of ze terug kunnen bellen of met hun kunt mailen dan is het antwoord"kan niet" Als Microsoft een nieuw product uitbrengt dan kun je op je klompen aanvoelen dat het problemen geeft, en daar stem je ook je protocol op af. Als je dat tegen een medewerker zegt, dan is het antwoord"het is toch gratis. Net of ze geen garantie verplichtingen hebben.
Ik heb windows 10 buiten mijn toestemming op mijn computer geinstalleerd gekregen. Vervolgens heb ik aan hun assistentie gevraagd om het goed werkend te krijgen. Toen hebben ze diverse keren de besturing overgenomen maar ze kregen het ook niet klaar. Vervolgens gevraagd of ze me weer terug konden zetten naar Windows 7. Maar toen zei het systeem dat het onmogelijk was omdat daar de data niet meer van aanwezig was. Het einde van het verhaal was dat ik het advies kreeg om de c schijf maar te formateren een windows 7 opnieuw te installeren. Daar ben ik nu al weer bijna een week mee bezig om alle programma's weer te installeren en werkend te krijgen. Maar ik rol van het ene naar het andere probleem. Ik heb op dit moment heel veel last van reclamme's die zeer irritant en agressief zijn. Ik heb al diverse blokkades opgeworpen maar niets helpt.
Middels deze wil ik dan ook een ieder waarschuwen voor het gebruik van Windows 10. Als je systeem stabiel is onder windows 7 of 8.1 hou dat in eren, want Microsoft laat je werkelijk in de kou staan.
Groeten Jos
 
Ik vind het jammer dat mijn vraag vervuild is met andere vragen cq antwoorden. Daar zou moderatie ook op zijn plaats geweest zijn

@whitleypike : Ik enkele voorlaatste berichten die een inbreuk zijn op jouw topic verwijderd.
Het topic is nu weer geheel van jezelf;)

Succes met je vraag.
 
Sorry, maar ik had wel hetzelfde probleem. Toch handig als er 2 vliegen in 1 klap geholpen zijn? Kan aan mij liggen. Had al een aparte vraag gemaakt dus t is oke! ;)
 
Hallo Robbert.
Dat jullie een goed team vormen ben ik van overtuigd. Hartelijk dank dan ook.
Maar nu ik windows 10 heb geinstalleerd en er mee werk wordt ik bij diverse programma's geconfronteerd met fout meldingen. Dit is niet leuk en eigenlijk niet werkbaar.
Vandaar dat ik weer graag terug ga naar mijn vertrouwde windows 7. Ik heb ook het recht om binnen 1 maand nog terug te kunnen.
Maar daar is al weer het volgende probleem. Als ik wil veranderen moet ik dat bij instellingen doen. Maar daar kan ik niet komen.
Als ik met de linkermuis op het windows symbool op de taakbalk klik moet er een submenu komen , maar bij mij geen enkele reactie.
In de veilige modus kan ik ook niet komen, dus je begrijpt mijn stemming in deze.
Ik hoop dat je de oplossing hebt en hoor graag.
Heel veel groeten
Jos

Je hebt nu even kunnen "ruiken" aan Win10 en zijn nukken.
Probeer voor jezelf na te gaan wat je nu van Win10 verwacht, wat je daarvoor moet inleveren en welke risico's. Binnen 1 maand na de upgrade kun je nog terug naar je vorige OS. Als je teruggaat kun je daarna nog altijd gratis overstappen omdat je een "geslaagde"upgrade gedaan hebt. De productkey is nu in je BIOS weggeschreven.
Mocht je tussentijds primaire componenten moeten vervangen dan moet er even een telefoontje naar MS voor her-activatie

Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan