Bijwerken Win 10 Home Versie 1511, 10586

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dwarsstraat

Gebruiker
Lid geworden
25 jan 2012
Berichten
46
Er kom met regelmaat de mededeling bijwerken win 10 home versie 1511,10586 als ik dat installeer kom er een hele nieuwe windows 10 en loop alles in de soep waarschuwingen, een 5 tal programmaas die niet meer werken dus dan zet ik maar de backup terug maar ja dan krijg ik weer dezelfde melding weer binnen dat is mij nu al twee keer gebeurd het is volgen mij geen update maar een upgrade ,hoe raak ik dat kwijt weet er iemand een oplossing ?
alvast bedankt....
 
Je zou kunnen proberen om die programmas te herinstalleren.... anders blijft het je achtervolgen... werkt het goed.. kun je daar OOK een image van maken...
Ik had geluk, alleen mijn geluid viel uit regelmatig, driver bij Realtek gepakt ... werken...
 
Bedankt André daar wacht ik nog even mee misschien heeft iemand anders een oplossing...
 
Hoi hoi ............. :D ....... en beste wensen !

:d Dus jij wel bij W10 blijven wil ???

In dit geval je helaas moet ook tegen vele andere aankomende updates nog en/ of bijwerkingen tegenmoet gaan, en met W10 problemen vele andere nog zal je helaas moeten door blijven worstelen ..
Dat wat André voorstelt is het op zich wel beste ideetje maar mocht je die uitvoeren niet willen, je kan ook natuurlijk update of ongewenste bijwerking('-en) weigeren ..

weet je niet hoe dat moet ?? :( oke klik dan ==> HIER !
 
Laatst bewerkt:
:d Graag gedaan
1qn513.gif
:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan