Bill@microsoft.com gezien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
M@rio: Moet wel zegen dat je erg snel bent met typen, zou bijna zegen dat je mijn gedachten kan lezen....
Had dit net toevallig gelezen en vond het wel belangrijk om dit te plaatsen in helpmij.nl.

Roby:
Volgens mijn ontgaat mijn wat in jou verhaaltje ???
Er zullen nog genoeg mensen zijn die er nog niets vanaf weten zoals ik!! :D
 
Sorry l.slaats. , omdat ik je toch veelvuldig ziet posten kon ik me niet voorstellen dat je het zelf nog niet wist .

Ik denk dat ik verbaast was omdat ik hem zelf al 3x heb gehad (weliswaar goed opgevangen door Norton ) en daarom dacht dat iedereen het al wel zou weten :D

Maak niet uit , beter een keer te veel als te weinig
thumb-up.gif
 
Uhmz...als ik iets tegen kom wat van belang is om op Helpmij.nl te zetten gebruik ik eerst ff de zoekfunctie hier om dubbels te voorkomen, 't is maar een tip. ;) (heb het zelf eens ervaren qua dat ik dacht een nieuwtje te hebben...not dus!)
 
Geplaatst door roby

Ik denk dat ik verbaast was omdat ik hem zelf al 3x heb gehad (weliswaar goed opgevangen door Norton )

PAS 3??
Bij mij staat de teller op de 28 :evil:

Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld :D :p
 
Knock on wood, ik heb er nog noooooooit last van gehad, wat doen jullie toch allemaal!!! :D
 
Ik heb al heeeeel lang geen virus binnengekregen.
De laaste keer dat ik een virusen in mijn emails kreeg was toen het Yaha virus net uitkwam. Toen kreeg ik er een stuk of 100 tegelijk. (ze werden wel allemaal netjes verwijderd door Norton).

En gelukkig ook nog nooit besmet geweest met een virus. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan