bin en cue bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door APOCALYPSE
heb nog niet zolang nero maar waar staat image dan?

als je nero 6 hebt ga je naar recorder en dan klik je op image branden ( boven in de balk waar ook bestand / beeld enz staat )

ja heb het met nero expres gebrand zoals het op jou site staat heb het gebrand maar nu als ik het wil afspelen slaat het steeds vast heb dat cue bestand gebrand ? dat bin bestand niet?

je hebt het cue bestand geopent met nero express neem ik aan en daarna gebrand ?? het cue bestand leest de inhoud van het bin bestand en gata daarna de inhoud van het image file branden.

als hij nu vast slaat oid dan kun je er wel van uit gaan dat het image file niet inorde is met andere woorden slecht gemaakt.( door de maker van het bin en cue file )

ok ik kijk nog ff ander gooi ik de file weg maar iedergeval bedankt weet nu hoe het moet

denk dat de file niet goed is hij blijft vastlopen een file van 1.5 gb kan gebeuren?

Welke versie van Nero heb je?

Bij nero 6... kan je bij Nero smart start onder extra kiezen voor image branden.

De bin of cue zou niet goed zijn?????

Krijg je een melding of war gebeurt er?

heb het gebrand op een cd en die loopt steeds vast nu als ik het kijken wil met media player en zo ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan