bin en cue van een spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Hallo beste helpmijers,

Ik heb eindelijk een spel binnen maar het is een bin en een cue file. Wat moet ik nu doen om het spel op mijn pc te kunnen spelen?
Ik heb het forum al doorgezocht maar ik wil nu bv een stappenplan of id.

bedankt voor de moeite alvast.

groetjes
Debby

kijk op http://go.to/wintips ;) kijk onder nero en dan onder bin en cue branden voor een handleiding.

als het cue file goed is dan ga je in nero naar beeld branden en zoek je het cue file op en opent die daarna brand nero het op een cd voor je.
kijk niet zozeer naar de grote van het bin file want dat zegt helemaal niets een bin file lijkt altijd groter dan de cd is

Geplaatst door tazman
kijk op http://go.to/wintips ;) kijk onder nero en dan onder bin en cue branden voor een handleiding.

als het cue file goed is dan ga je in nero naar beeld branden en zoek je het cue file op en opent die daarna brand nero het op een cd voor je.
kijk niet zozeer naar de grote van het bin file want dat zegt helemaal niets een bin file lijkt altijd groter dan de cd is

OK, ga ik gelijk vanavond mee aan de slag.

thanxx
debby

Branden op CD via Nero > bestand > image branden.

En je bladert dan naar de .cue file en de bin file zal automatisch geladen/gebrand worden

Of het op cd past hangt af van de .bin file

pssstt m@rio

2 antwoorden terug

;)

PS:

waar zijn trouwens de tipe en handleidingen gebleven die ik van nero ooit op helpmij gezet heb?? :confused:

Geplaatst door tazman
pssstt m@rio

2 antwoorden terug

psst Taz,

site was een beetje traag :)

Ik mis je handleiding ook al en ook nog een paar andere maar daar was volgens mij al een vraag over

Hier staat de vraag: klik

Geplaatst door m@rio

psst Taz,

site was een beetje traag :)

Ik mis je handleiding ook al en ook nog een paar andere maar daar was volgens mij al een vraag over

Hier staat de vraag: klik

Wilde er gelijk mee aan de slag maar nu staat er bij mij bij bestand geen beeld branden. zie bijlage. Ik heb wel Nero 6
Bij het tabblad recorder staat wel image branden, is dit het dan misschien?

Geplaatst door deb's

Wilde er gelijk mee aan de slag maar nu staat er bij mij bij bestand geen beeld branden. zie bijlage. Ik heb wel Nero 6
Bij het tabblad recorder staat wel image branden, is dit het dan misschien?

sorry, kwilde mn bijlage er nog n keer bijzetten maar waarschijnlijk is het te groot. Maar jullie begrijpen denk ik wel wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door deb's

sorry, kwilde mn bijlage er nog n keer bijzetten maar waarschijnlijk is het te groot. Maar jullie begrijpen denk ik wel wat ik bedoel.

I DID IT !!!!!

Het is gelukt, ik heb het geprobeerd met recorder en dan burn image en .......voila........hij staat nu op mijn computer.

bedankt voor het meedenken (weer)

groetjes
debby
thanxxxxxxxx

geen dank wilde net een antwoord gaan type over dat image branden moet je hebben ;)
toen zag ik deze komen zooi was weer ff traag.

Als je alcohol 120% gebruikt hoef je helemaal niets te branden.

Die leest het bestand in een virtuele rom speler.

en installeerd dan je spel.

Groetjes Dave.

Als je deamon tools gebruikt hoef je ook niet te branden.

Geplaatst door Dave The Rave
Als je alcohol 120% gebruikt hoef je helemaal niets te branden.

Die leest het bestand in een virtuele rom speler.

en installeerd dan je spel.

Groetjes Dave.

Je moet alleen z'n grote harde schijf hebben ( wil je alles houden);)

Geplaatst door bas9

Je moet alleen z'n grote harde schijf hebben ( wil je alles houden);)

Ja ik heb een harde schijf van 80 GB, dus ik brand ook alles wel liever. Alleen toen ik gisteren het schijfje met het spel erin deed toen bleef de hele tijd het scherm zwart. Na een poosje deed hij het gewoon wel, is dit normaal?

groetjes
debby

Geplaatst door deb's

Alleen toen ik gisteren het schijfje met het spel erin deed toen bleef de hele tijd het scherm zwart. Na een poosje deed hij het gewoon wel, is dit normaal?

Kan aan de zwaarte van het spel liggen , snelheid van de pc , videokaart die misschien niet helemaal snel genoeg is voor het spel enz.

Geplaatst door tazman

Kan aan de zwaarte van het spel liggen , snelheid van de pc , videokaart die misschien niet helemaal snel genoeg is voor het spel enz.

Ok, maar ik ben in ieder geval nog steeds blij dat hij het gewoon doet.

groetjes
debby

Geplaatst door deb's

Ok, maar ik ben in ieder geval nog steeds blij dat hij het gewoon doet.

groetjes
debby

Even nog n vraagje, ik weet eigenlijk niet of ik hier wel verder mag gaan maar als dat niet zo is dan hoor ik het wel.

Als je nu bv bij iemand van een spel 2x een bin en 2x een cue ziet staan? (van hetzelfde spel) hoe gaat dit dan in zn werk? Moet je dat dan ook op 2 cd's branden ofzo?

bedankt alvast weer
debby

hoogstwaarschijnlijk cd 1 en cd 2 van het zefde spel ja meestal staat dat er wel bij zoiest als spelnaam-1.bin spelnaam-2.bin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan