bin en que gebrand maar dan....

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinnauta

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
ik heb een bin en que file gebrand op dvd maar wat dan,ik bedoel hoe krijg ik t voor elkaar dat mijn stand alone dvd speler dit kan lezen,er staan nu 2 bestanden op de dvd maar die kan mijn dvdspeler niet lezen.

oh ja,als ik alcohol120% installeer krijg ik de volgende foutmelding:
error25002.Some driver has invalid name or conflicts with other file or service in system.Please choose other driver names or make sure you have rebooted after removal of software using same names.

:( :rolleyes:

Je hebt toch niet gewoon die twee bestandjes op de dvd gebrand.
Je moet het via brand van image branden.

Idd, via Image branden en dan alleen de .cue file branden -> dan brandt ie alle gegevens.

Wat Alcohol120% betreft verwijderen via Software , ook de dir in ProgramFiles ,en in het register alle verwijzingen naar Alcohol120% weghalen.
Daarna kan je hem opnieuw installeren.

Of gewoon Nero gebruiken en daar kiezen voor image branden, dan kun je het Que bestand selecteren en Nero doet de rest voor je.

Als je dus nero gebruikt, kies je geen type cd/dvd om te branden (cancel), maar ga je naar tabblad recorder>image branden en dan kies je je .cue bestand, die er vervolgens weer voor zorgt dat het .bin bestand op de juiste wijze op dvd komt. Hoef je verder niets meer aan te doen.
De werkelijke image is het .binbestand, het .cue bestand geeft aan het brandprogramma door om wat voor image het gaat en hoe het gebrand moet worden.
Een .bin kan je zien als een soort zipfile, dat uitgepakt moet worden.

bedankt voor de reacties en idd nu gaat alles zo als het hoort te gaan,cdtje in de dvd speler en afspelen maar.:thumb: :thumb: :thumb:

Veel film plezier dan maar ha ha :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan