*.bin.exe ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Hallo,

Ik heb een vraagje over *.bin.exe bestanden
Ik begrijp niet hoe dit werkt... ik ben namelijk een spel aan t downloade en dat is een *.bin.exe bestand.
Ik heb wel eens gehoord dat je het op cd moet branden ofzo ?

Wie kan mij een duidelijke uitleg geven over wat ik moet doen met *.bin.exe bestanden?

Bedankt alvast

Als je via kazaa een spel download( binfile) moet je ook zorgen dat je de cuefile van dat spel hebt ( die laat namelijk de binfile zien ) Je kunt ook WinIso downloaden, en die laat ook zien wat er in die binfile staat. Extract die binfile naar een map een brand hem daarna met bijvoorbeeld Nero.............simpel toch??

Ik heb het aan de gebruiker gevraagd (van wie ik dat spel download) en die zegt: rename it to *iso and burn with your cd-burner

Maar hoe maak ik er een *.iso bestand van ?

dus ik hoef alleen maar "naam wijzigen" te doen en dan is het goed ?

Geplaatst door Jappie-zland
Hallo,

Ik heb een vraagje over *.bin.exe bestanden
Ik begrijp niet hoe dit werkt... ik ben namelijk een spel aan t downloade en dat is een *.bin.exe bestand.
Ik heb wel eens gehoord dat je het op cd moet branden ofzo ?

Wie kan mij een duidelijke uitleg geven over wat ik moet doen met *.bin.exe bestanden?

Bedankt alvast

Pak het uit met isobuster en zet het in een map. Ik weet niet welk spel het is maar bij nightfire lukt het bij mij niet

Als het bij jou niet lukt moet het bij mij dan wel helpe ? ;)

Een *.bin file kun je niet zomaar hernoemen naar *.iso, dat gaat gewoonweg niet aangezien het verschillende dingen zijn.

Je kunt diverse dingen doen, hernoem die *.bin.exe eerst maar eens naar *.bin en kijk of je de inhoud met ISOBuster kunt bekijken, als dat gaat kan je of hem uitpakken met ISOBuster en dan de CD branden of de *.cue file erbij zoeken (zelfde naam, alleen dan .cue) en dan branden.

Als je nou niks kunt bekijken bestaat er een grote kans dat het gewoon een ZIP file is en dien je deze even uit te pakken met WinZip ofzo.

Welk spel is het, en hoe groot is het bestand?

Het is de uitbreidingsset van Medal of Honor en het is 748 Mb...

de *.cue file erbij zoeken (zelfde naam, alleen dan .cue)

Die kan ik niet vinde...waar staat dat ?

Ps dat spel is nog niet gedownload...ik ben er mee bezig :)

Geplaatst door Caspar107
Een *.bin file kun je niet zomaar hernoemen naar *.iso, dat gaat gewoonweg niet aangezien het verschillende dingen zijn.

Je kunt diverse dingen doen, hernoem die *.bin.exe eerst maar eens naar *.bin en kijk of je de inhoud met ISOBuster kunt bekijken, als dat gaat kan je of hem uitpakken met ISOBuster en dan de CD branden of de *.cue file erbij zoeken (zelfde naam, alleen dan .cue) en dan branden.

Als je nou niks kunt bekijken bestaat er een grote kans dat het gewoon een ZIP file is en dien je deze even uit te pakken met WinZip ofzo.

Welk spel is het, en hoe groot is het bestand?

Het is het spel nightfire. Het zijn 2 bestanden die je kan downloaden; cd1 cd2

CD1: 703.381 kb James_Bond_007_Nightfire.CD1.Deviance.ShareReactor.bin.exe
CD2: 706.279 kb
James_bond_007_Nightfire.CD2.Deviance.ShareReactor.bin.exe

hahaha maja ik zet deze vraag maar als opgelost want dat spel is nog lang niet klaar met downloade =[
(kazaa weer he :))

Geplaatst door Jappie-zland
hahaha maja ik zet deze vraag maar als opgelost want dat spel is nog lang niet klaar met downloade =[
(kazaa weer he :))

Als je kabel hebt, maakt het niet uit of het een week duurt. En kazaa gaat gewoon de volgende dag weer door met DL.

En branden via nero , er staat hier op de site een handleiding hoe je cue en binfiles moet branden, zoek maar eens ff binnen helpmij.

p.s die cuefile is trouwens nog geen 1KB

suc6
groetjes harry

[edit] uitleggen welke bestanden je precies moet downloaden is dus niet toegestaan![/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan