.Bin File branden met Nero, kan dat zo ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Als ik in Nero kies voor Bestand > Image branden kies en dan de .Bin file laadt, zal het met deze eenvoudige stapjes gaan lukken ?

Neey heb ik nix aan ik heb die handleiding al een keer doorgelezen, maar ik krijg die stap met Kladblok lukt me niet, hij geeft dan aan dat het bestand te groot is om bij te werken. En hij heeft het over Cue en Iso files, die van mij is een Bin file :confused:

Hij heeft het ook over .bin files hoor.
.cue en .bin horen eigenlijk bij elkaar.
Ik open meestal de .bin file met Deamon tools als ik geen .cue file erbij heb.
In de .cue staat namelijk de instellingen om de .bin te branden.
Als ik hem met Deamon tools geopend heb laat ik Clonecd daar een image van maken.
Deze kan ik dan met Clonecd branden.

Ja maar hoe kan ik hem nou het beste brande ? Gewoon als .bin of eerst uitpakken met Isobuster( dit weleens gedaaan maar was niett echt zo'n groot suc6)? En dan als image branden ?

Je kan gewoon in nero burn image kiezen, dan open je de .binfile, kies voor [alle bestanden] anders ziet ie em niet. Dan burnen. Je kan zelf de blocksize aangeven, als dat niet klopt kan je het verbeteren (je hebt hierbij twee opties).

Je kan hem als image branden.
Waarschijnlijk krijg je nog een schermpje met instellingen.
(zie screenshot)
Deze instellingen staan normaal in het .cue file.
Ik ben er nog niet achter hoe die instellingen moeten staan.
attachment.php

Bijlagen

• schermpje.gif
    schermpje.gif
    6,4 KB · Weergaven: 157
Geplaatst door Sarvo
Je kan gewoon in nero burn image kiezen, dan open je de .binfile, kies voor [alle bestanden] anders ziet ie em niet. Dan burnen. Je kan zelf de blocksize aangeven, als dat niet klopt kan je het verbeteren (je hebt hierbij twee opties).

Ok als jij cker weet dat dat werkt, en hoe moeten dan de instellingen van Crash ?

Geen idee, maar hij geeft het zelf aan als het fout is :D

Ow okey en dan verbeterd die zichzelf ook nog ?

als nero de blocksize niet goed vindt krijg je de melding corrigeren of negeren.
kies dan voor corrigeren.
Brand voor de zekerheid even op een cdrw zou er iets niet goed gaan kun je weer wissen.
gaat ie wel goed dan op cdr ;)

in principe kan er niets fout gaan maar 1 en ander is afhankelijk hoe een image gemaakt is.

als ik alleen een bin wil branden met alcohol 120% geeft ie de volgende melding.

blokken instellen is dus wel belangrijk.
makkelijkste optie met alleen een bin file is dan ook uitpakken met isobuster en dan branden.

attachment.php

Bijlagen

• screenshot9.jpg
    screenshot9.jpg
    35,8 KB · Weergaven: 111
Laatst bewerkt:
Dus uitpakken en dan branden is een betere optie ?

Uitpakken met Isobuster en dan branden vindt ik persoonlijk altijd een beter optie ja zeker als je Alleen een BIN file hebt.

Ja gedaan en de .Bin file geladen, maar wat moet ik nu precies doen om het tot een goede afloop te krijgen ?
attachment.php

Bijlagen

• isobuster.jpg
    isobuster.jpg
    42,6 KB · Weergaven: 96
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan