.bin x2 +.cue x2 op 1 dvd?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Monk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Monk

Banned
Lid geworden
1 aug 2004
Hoi,

Ik heb een film en die bestaat uit 2 .bin bestanden en 2 .cue bestanden. Graag zou ik deze óf bekijken op de computer óf branden op dvd. (afhankelijk van de film :D)

Geen van beiden wil echter lukken.

Ik heb gelezen dat het zou moeten gaan met Nero maar het wil niet echt. Het lijkt alsof het om 2 cd's gaat en die kan ik niet gelijktijdig selecteren om te openen om vervolgens te branden.

Is er iemand die me kan uitleggen hoe ik dit aan moet pakken?

om op de pc te bekijken zou je een virtueele cd speler kunnen installeren bv deamontools.

wil je beide delen van de film op 1 dvd hebben dan zul je de bin files moeten uitpakken en de film delen samen moeten voegen.

Dat samenvoegen moet dat ook met Deamontools?

Het bekijken gaat inmiddels wel met Deamontools maar het samenvoegen wil niet lukken. Heb Isobuster geprobeerd maar het wil niet. Heb nog steeds twee cd's :(

Heb Isobuster gebruikt en vervolgens Mediajoin geopend. Als ik aangeef dat ik een videofile wil openen blijft de keuzelijst leeg. Isobuster heeft er een .TAO bestand van gemaakt

Het handigste zou zijn als ik het met Nero zou kunnen branden, maar heb Nero Vission express en geen burning rom.

als je het bin file opent in isobuster krijg je een aanlal mappen te zien in 1 van die mappen dit een .dat bestand (bij vcd) of een mpeg file (bij svcd)

klik daarop kies extract en isobuster gaat het file uitpakken het .dat file kun je rename naar mpeg.
daarna zul je met tmpg of een gelijkwaardig programma aan de slag moeten om de files om te zetten en samen te voegen.

ok..inderdaad een aantal mappen en een ervan is een MPEGAV map. Als ik dat extract dan wordt het .DAT.

Hoe kan ik dat .DAT bestand nu renamen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan