Bingo php

Status
Niet open voor verdere reacties.

oudje1955

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2010
Beste Mensen

Ik ben een tijd opzoek geweest naar een bingo kaart voor op mijn website
maar wat is de beste constructie voor het opslaan... ik heb gelezen dat je verschillende mogelijkheden had

alvast bedankt zelf snap ik niet precies wat ze met constructie bedoelen

Beetje afhankelijk van wat je met je bingo kaart wil doen denk ik... als je em alleen wil laten zien, dan zou ik een plaatje maken. Als je wilt dat mensen bingo kunnen spelen met bijv. een wekelijkste trekking op je website oid dan kun je beter een HTML tabelletje gebruiken, en als je wil dat mensen zelf een kaart kunnen krijgen en dat de hele boel automatisch draait dan moet je een PHP script maken...

Zal je vast niet verbazen om te horen dat hoe meer je wilt, hoe complexer de uitdaging wordt ;)

ooh bedankt

maar wat is dat de php constructie ?

of is dat niet uit te leggen ?

Een "php constructie" verwijst waarschijnlijk naar een PHP script, een lange lap commando's die bepalen wat je gebruikers met je website kunnen doen.

De "opslag constructie" verwijst naar op welke manier je de bingo opslaat; je kunt op heel veel manieren de nodige informatie bijhouden, maar sommige manieren zijn makkelijker en sommige zijn efficienter dan anderen.

Als je nog nooit een website gemaakt hebt zullen ze echter allemaal een hoop tijd vergen denk ik.

Webdesign

dat doe ik met een WYSWYG programma
maar ze spreken ook over welke numerieke typen beschikt php dat is me ook nog een raadsel

hoe zal jij de bingo kaart het het beste opslaan wat voor constructie zal je gebruiken

Als ik een bingo spelletje op mijn website zou zetten dan zou ik dat opslaan in SQL en koppelen aan de website via een PHP script. Precieze constructie zou echt afhankelijk zijn van wat de vereisten zijn aan het hele bingo verhaal, dat kan ik niet zeggen als ik niet meer weet.

nog 1 vraagje:

eet jij wat ze bedoelen met numerieke typen beschikt php

ik zit alsmaar te zoeken met google maar ik geloof niet dat Y en X de enige zijn?

Uhm... numerieke typen, PHP ondersteunt gewoon integers en floats, tot values van een paar miljard, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Variabelen heeft ie zoveel als je nodig heeft.

Tis gewoon een volledige programmeertaal dus je kunt er alles mee doen wat je nodig hebt ;)

ooh bedoelen ze integers met numerieke php?

Of snap ik er niks van

Dus dat is numerieke php?

Numerieke typen zijn verschillende manieren om getallen op te slaan...

Numerieke PHP is een onzinnig statement volgensmij of iig niet iets met een betekenis die ik ken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan