Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo gasten,
Heeft 1 van jullie heel toevallig een c++ programma voor een Bingo programma???
schoolproject
bij voorbaat dank!
std::cout << "Bingo!\n";
Hallo,
ik ben me momenteel aan het verdiepen in de werking van pic-controllers,
ik ben een beetje aan het experimenteren met de c codes en nu lees ik dat jullie hier uitleg geven over een bing systeem,
dit lijkt me wel leuk om te proberen, hebben jullie hierover enige informatie voor mij een stukje c code bijvoorbeeld,
alvast bedankt,
Claas
Nee.. ook met een kloonaccount lukt het je niet![]()
Huisregels zei:Aanwijzingen van een Helpmij.nl moderator dienen altijd en direct opgevolgd te worden, dicussies hierover worden NIET via het forum of chat gevoerd. Mocht je hierin in gebreke blijven, dan is het aan de keuze van de moderator om een waarschuwing te geven, de persoon in kwestie (tijdelijk) te verwijderen van Helpmij.nl of na overleg achter de schermen over te gaan tot een ban.
Als je een gerichte vraag hebt kun je een eigen topic openen. Het forum heet "Help" mij. Niet "Kauw" mij voor.nl.
Wat heb je zelf al gedaan? Wat snap je niet? Zo leer je het natuurlijk nooit. Als je het niet wilt leren dan zou je wellicht een andere richting kunnen kiezen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.