Bingo!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bbeste

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Yo gasten,

Heeft 1 van jullie heel toevallig een c++ programma voor een Bingo programma???
schoolproject :p

bij voorbaat dank!

Hier staat een hele mooie.

ja maar..
ik heb net een turkse pizza gehaald! :love:

maak dat programma nou gewoon.

Het is geen huiswerk, we moeten dit gewoon op school maken.

aangezien jullie fan zijn van c++ en wij er een hekel aan hebben, dachten wij, jullie hebben vast wel ergens een programmaatje staan

schoolwerk / huiswerk..
Hetzelfde en nee.. wij zijn er niet voor om jullie werk gewoon even te gaan doen.
Daarnaast is het werk zodat jullie leren hoe iets gemaakt zou moeten worden.

Hier heb je een C++ tutorial. Ik zou zeggen, begin bij het begin:
http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/

Hallo,

ik ben me momenteel aan het verdiepen in de werking van pic-controllers,

ik ben een beetje aan het experimenteren met de c codes en nu lees ik dat jullie hier uitleg geven over een bing systeem,
dit lijkt me wel leuk om te proberen, hebben jullie hierover enige informatie voor mij een stukje c code bijvoorbeeld,

alvast bedankt,

Claas

Hallo,

ik ben me momenteel aan het verdiepen in de werking van pic-controllers,

ik ben een beetje aan het experimenteren met de c codes en nu lees ik dat jullie hier uitleg geven over een bing systeem,
dit lijkt me wel leuk om te proberen, hebben jullie hierover enige informatie voor mij een stukje c code bijvoorbeeld,

alvast bedankt,

Claas

Nee.. ook met een kloonaccount lukt het je niet :)

lol
heb wel verstand van C++ maar om heel zo'n programma te gaan schrijven :p

moet ook nog tijd hebben voor bier, zaagmans is al geweest!

dat kan wel ja :p
je kan ook niet teveel verwachten van mondriaan :p

sorry,

misschien wordt ik hier verkeerd begrepen maar ik ken die persoon niet, ik kom hier gewoon om wat meer duidelijkheid te krijgen over een programma.

dat ik op het zelfde ip zit heeft er misschien mee te maken dat deze persoon ook op een mondriaan college zit, hier gebruiken ze namelijk 1 uitgaand ip adres..

Het is en blijft een huiswerkvraag zoals ook Puppie al aangegeven heeft.

Daarnaast mogen jullie de regels nog even doorlezen.
http://www.helpmij.nl/forum/register.php?hr=ja

vooral ook dit:
Huisregels zei:
Aanwijzingen van een Helpmij.nl moderator dienen altijd en direct opgevolgd te worden, dicussies hierover worden NIET via het forum of chat gevoerd. Mocht je hierin in gebreke blijven, dan is het aan de keuze van de moderator om een waarschuwing te geven, de persoon in kwestie (tijdelijk) te verwijderen van Helpmij.nl of na overleg achter de schermen over te gaan tot een ban.

Als je een gerichte vraag hebt kun je een eigen topic openen. Het forum heet "Help" mij. Niet "Kauw" mij voor.nl.

Wat heb je zelf al gedaan? Wat snap je niet? Zo leer je het natuurlijk nooit. Als je het niet wilt leren dan zou je wellicht een andere richting kunnen kiezen.

Als je een gerichte vraag hebt kun je een eigen topic openen. Het forum heet "Help" mij. Niet "Kauw" mij voor.nl.

Wat heb je zelf al gedaan? Wat snap je niet? Zo leer je het natuurlijk nooit. Als je het niet wilt leren dan zou je wellicht een andere richting kunnen kiezen.

gast, ik zit in het laatste semester :p

Als je nou gewoon gericht vragen stelt.. best.. maar niet "maak mijn programma even" :)

Snap je het nog niet? :confused:

Jullie maken het programma. Wij zouden tips kunnen geven voor verbeteringen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan