binnenhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

manske

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2006
Berichten
12
Hallo het is mij na veel moeite geslaagd om ftd te instaleren ,verder werk ik met binpro maar het lukt me maar niet om muziek en films binnen te halen ,kan iemand mij hier mee helpen met een paar goeie tips?
 
Heb je de gegevens van je provider ook ingevuld? dus de newsgroepen server?

Kijk anders eens op www.binaries4all.nl voor uitleg over usenet
 
Via mail binnengekregen:

Hallo allereerst bedankt voor je reactie,volgens mij heb ik alles goed
ingesteld,servername news.het.net.nl en serveradres binaries.news.hetnet.nl.Maar
het probleem wat ik meer heb is het binnenhalen van films van ftd ,ik begrijp
dat ze worden gepost maar ik weet niet wat ik verder moet doen met de link.

Graag via de site reageren zodat meerdere mensen eventueel mee kunnen denken.

In ftd zie je wat gepost wordt en vaak wordt er ook aangegeven waar je op dient te zoeken in je newsreader. Kun je wel groepen updaten?

Hier lees je meer over newsbin pro http://www.binaries4all.nl/newsbinpro/overig.php
 
het updaten geeft geen problemen,alleen ik weet niet zo goed welke link ik moet hebben,moet ik deze linkopschrijven ?of kopieeren.
 
Als je een posting opent zie je de bestandsnaam waaronder het gepost wordt en ook vaak wordt er op ftd nummer gepost. Hierop zoek je dan in newsbin
 
Misschien is het probleem eerder: Ik weet niet hoe ik moet zoeken?
Iedereen doet maar wat inderdaad. De een met z'n nummer de ander met zijn of haar naam, en de ander weer op bestandsnaam. Een behoorlijke zoektocht, ook voor de gevorderden...
 
In dit artikel http://www.binaries4all.nl/newsbinpro/overig.php zie je een scherm nadat het updaten van de groep geslaagd is en daar kun je dan ook zoeken.

Je zou ook Grabit kunnen gebruiken maar die heeft als nadeel dat je maar beperkt kan zoeken per dag (is voor € 1,30 per maand op te heffen)
 
binnen halen

:thumb: iK HEB HET PROBLEEM OPGELOST DIT MEDE DOOR NEWSLEECHER TE INSTALLEREN,IK WIL VERDER IEDEREEN BEDANKEN VOOR DE REACTIES,GROTE KLASSE.:D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan