Bios 1.3 Msi update

Status
Niet open voor verdere reacties.

hupske

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Ik ben een beetje bezig met mijn processor te overclocken en dergelijke.

Ik kan de FBS en dergelijke gewoon aanpassen. Alleen ik kan in mijn bios niet de Voltage en de temperature vinden en of zien!

Ik dacht ik voer een MSI live update uit. hier komt na voren dat mijn bios niet up to date is.

Er staat: mijn huidige versie is 1.3 en de nieuwe versie zou moeten zijn 1.3.
mijn VGA is wel al de goeie versie en het zelfde geld voor utility.

Is het verstandig om te doen?(bios update) en hoe zit dat nou met die versies?

hoop dit in de goeie topic heb geplaats;)

Er staat: mijn huidige versie is 1.3 en de nieuwe versie zou moeten zijn 1.3.

Die versie heb je dan toch al???

Daarnaast zorgt een bios-update er niet voor, dat je dan opeens wel voltages oid kunt aanpassen, niet doen dus!

Goedemiddag,

Vraag me af of door een bios update je wel de voltage kan aanpassen en over welk moederbord gaat het van msi?

mijn moederbord: Msi neo 649-v 7113 (kan ook me systeem bekijken)

Maar is toch apart dat live update alleen bij de bios aangeeft dat daar nog andere versie beschikbaar is en de rest wel klopt?:confused:

mijn moederbord: Msi neo 649-v 7113 (kan ook me systeem bekijken)

Maar is toch apart dat live update alleen bij de bios aangeeft dat daar nog andere versie beschikbaar is en de rest wel klopt?:confused:

Nee hoor, daar is niks vreems aan.

De bios staat los van en is iets heel anders dan de andere moederbord-drivers

Oke, dan laat ik het maar zoals het is!
bedankt voor de snelle reactie!

Alleen laatste vraag: hoe komt het dat ik niet de voltage kan zien en de Temp, enzo beetje ieder ander wel?:eek:

Overigens heb ik een grootte type fout gemaakt. het gaat om versie 3.1:o

Oke, dan laat ik het maar zoals het is!
bedankt voor de snelle reactie!

Alleen laatste vraag: hoe komt het dat ik niet de voltage kan zien en de Temp, enzo beetje ieder ander wel?:eek:

Overigens heb ik een grootte type fout gemaakt. het gaat om versie 3.1:o

Gewoon, omdat niet alle moederborden dezelfde functionaliteit bieden

Hoi,

Niet schelden moederbord kan er niets aan doen maar weet je zeker dat je niks kan regelen ik lees in je manual dat er wel een scherm is in de bios met frequentie en voltage control

hehe! heb moederbord en processor half jaar geleden gratis gekregen! gaven ze weg bij mijn moeders werk!:D

Het menu van voltage en frequentie control heb ik idd!
Alleen zoals in de manuel heb ik niet: de PCIE frequency setting en memory voltage agp/pci express voltage er staan.

Het moet niet gekker worden.
Om het allemaal nog 1 keer te checken dat het het echt niet zo is. ontdek ik dit:

Staat er bij mij: V.02.57 blablabla

Hoii,

En nu uitkijken dat je het moederbord niet om zeep helpt met het overclocken:p:p

hiermee word aangegeven dat ik de update maar eens moet proberen uit te voeren?:p

Hoi,

Dacht dat het scherm je gelukt was maar dat was je bios maar zoals eerder gemeld door de bios update kan je niet meer regelen in de bios.

Oke, is er dan een programmatje waarmee je de voltage zou kunnen aanpassen waarmee je niet in je bios hoeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan