Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je je BIOS al eens naar de standaard waardes terug gezet?
Als je echt een A8N-VM hebt, dan heeft hij een video onboard, gebruik die eens.
:thumb:
Onboard hoeft niet enabled te worden als hij al draait als er helemaal geen extra vidkaart bij in zit en als ik de kabel gewoon achterin de pc op de goede plek heb gedrukt toch ? En ja ik heb de standaardwaarden teruggezet.... Ik heb nog nooit een BIOSflash gedaan pier dus dat kan ook niet fout zijn gegaan....
Edit: net gekeken waar ik de kabel in heb gestopt en dat was een Digitale ingang (wit) en geen anologe (blauw). Wat moet ik precies doen volgens jou, patrick, om die onboard vid kaart aan te zetten? kan wel een anologe kabel er in drukken maar kan digitaal ook gewoon (want dat heb ik net gedaan namelijk).
Zit er onder je muisaansluiting geen analoge(blauw) poort?
Heb je niet de mogelijkheid om een Vista DVD van iemand anders te "lenen" om te proberen?
met 3 verschillende geprobeerd, allemaal hetzelfde liedje, het ligt niet aan de cd maar er is iets met de computer.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.