Bios Flashen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Budget bordje met beperkte mogelijkheden.

Je moet ook de voltages b.v. kunnen aanpassen en nog meer

ik kan mijn voltages aanpassen aleen kan ik DRAM maar op auto,660 of 800 late gaan

Vind het heel jammer voor je,maar dan zou je toch een andere moeten kopen.
Spaar even door,dan dat jij dat dure bordje laat hemelen.
Ben je veder van huis.

Hoi !

@TS: stop nou gewoon met dat ge-emmer over overclocken met spullen die daarvoor totaal ongeschikt zijn.

Met je huidige CPU is niets mis, maar je hebt voor overclocken een daarvoor geschikt mobo + geheugen nodig !

Neem de tijd en spaar voor een goed setje.

Greetz,

Harry.

Nou,nou,Harry.
Ze heeft al aardig wat voor dat bord betaalt.
Als ze er nou een klein bedrag bijstuurt,heeft ze een beter processor.

Zo!! worden ze wijzer.toch?

Laatst bewerkt:
Hoi !

@warandar: heb je de hele story gelezen ? Dus ook deze: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...03#post3151103 ?

Het enigste gevolg van m'n moeite is de aankoop van een overjarige P4, en ik heb toch echt m'n best gedaan om er enig realisme (om niet onaardig te worden) in te pompen.

Helaas: het heeft niet mogen baten !

Bios flashen en overclocken vergt tenminste enige basiskennis van een PC, anders kost het alleen maar geld.

En ik heb er al een aantal hier voorbij zien komen...

Greetz,

Harry.

Greetz,

Harry.

Ja,Die had ik gelezen,harry.
Is inderdaad een verkeerde P4.
sorry.
@warandar: heb je de hele story gelezen ? Dus ook deze: http://www.helpmij.nl/forum/showthre...03#post3151103 ?

Het enigste gevolg van m'n moeite is de aankoop van een overjarige P4, en ik heb toch echt m'n best gedaan om er enig realisme (om niet onaardig te worden) in te pompen.

Helaas: het heeft niet mogen baten !

Bios flashen en overclocken vergt tenminste enige basiskennis van een PC, anders kost het alleen maar geld.

En ik heb er al een aantal hier voorbij zien komen...

Greetz,

Harry.

Greetz,

Harry.[/QUOTE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan