Bios in de franse taal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

taximanhb2

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2012
Hallo allen.
Ik heb een laptop HP Pavilion dv9700.
Het moederbord is overleden.
Ik heb een moederbord gekocht in china.
Bij het opstarten en f2 indrukken kom ik in de bios.
Maar de bios staat in de franse taal.
Ik was vroeger op school al niet zo goed in frans.Is dit om te zetten in het engels?
Wie weet het.:shocked:

Dat is afhankelijk van de BIOS. Mijn BIOS ondersteund 7 talen (hoewel het "Engels" ook vaak slecht vertaald taiwanees is :P ) als er geen meerdere talen zijn ingebakken kun je mogelijk een BIOS update doen met een engelse versie.

Welk mobo hebben we het over !?
Kan je de huidige BIOS versie achterhalen.....

Ok Wampier en hoe doe ik een Bios update?. De laptop start namelijk niet op met de bestaande harde schijf,opstarten laat alleen windows Vista beginscherm zien daar na niets meer.Kan de Bios update dan via een usb stick?Of een update via een cd?

Terrarabo de Bios is: PhoenixBios. Het moederbord is van laptop HP Pavilion dv9700.

Wampier je zegt dat jou bios 7 talen ondersteund. Waar kan je dat dan zien? In de bios zelf? Misschien zit het er hier bij mij ook wel op.

Hallo Lange pier, zie nu je reactie,maar heb al enige alcoholische versnaperingen tot mij genomen.Maar ik ga morgen zeker naar de opties kijken en je hoort het.Heb stiekum al gekeken maar het wordt niks nu.Als je nog wakker bent welterusten voor straks en morgen gezond weer op.
:cool::):P:thumb:

Is die weer Lange Pier.:shocked:Had 4 mogelijkheden om de pc op te starten met F2 F8 F10 F11.

Uitendelijk met F10 kon ik de taal veranderen in het engels:thumb:Bedankt voor het meedenken.:p:d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan