BIOS leeg / start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonvanleeuwen

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Ik heb een compag armada 1750 laptop en daar heb ik geprobeerd het BIOS van te flashen maar tijdens het flashen is hij gecrashed. Nu is de BIOS leeg en doe hij niets meer, alleen een powerlampje. Iemand een suggestie?

Nieuwe bios chip plaatsen is alles wat je nog kunt doen.

Kun je dat zelf in een laptop? Mijn ervaring is dat wanneer er iets is met zo'n ding je het hele moederbord kan vervangen. Dat is het uiteraard niet waard.

Ik vraag dat twee keer omdat ik niet had gezien dat er een aparte sectie voor BIOS was. Bovendien is het niet voor iedereen duidelijk dat een bericht er twee keer in staat. Als beheerder/moderator zie je alles, een gebruiker zoals ik zie alleen de berichten als ik een sectie binnen gaat. Crossposten mag dan wel verboden zijn maar in dit geval leek het me terecht om het zowel in de sectie BIOS als in Laptop te plaatsen. Antwoorden zijn voor jouw misschien duidelijk maar ben jij dan degene die namens iedereen spreekt en alles weet? Ik wacht gewoon de reacties af, velen weten meer dan 1. Je kunt er soms versteld van staan wat er allemaal mogelijk is maar wat niet iedereen weet.

De huisregels spreken voor zich. Het is crossposten en niet toegestaan en daarmee gaat deze vraag op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan