Hallo,
Ik heb een paar problemen met mijn bios.
Als ik iets in mijn bios wil veranderen loopt de pc na een korte tijd vast.
Na een reset is de tijd elke keer korter.
Niets werk dan nog, alleen de resetknop.
Is dit te verhelpen door het bios te resetten met de jumper?
Ook heb ik een AGP kaart die niet werkt.
In het bios staat alles volgens mij goed ingesteld.
Ik heb de kaart nieuw gekocht en nog niet in een andere pc getest of een andere kaart in mijn pc getest.
Nu heb ik ook geprobeerd om mijn bios te flashen (met de handleiding van Steve durfde ik het wel aan), maar als het prog AWDFlash bezig is met het opslaan van het oude bios krijg ik de melding "Divide-overflow-fout neem contact op met uw leverancier als.......enz".
De pc staat dan ook vast en met zweet in mijn handen heb ik de resetknop geprobeert, waarna de pc weer gewoon werkte.
Omdat ik de eerste keer flashte met een diskette waar niet zoveel ruimte op is, heb ik het nog een keer geprobeerd vanaf de hd, maar toen kreeg ik dezelfde melding.
Heeft iemand een oplossing voor deze problemen?
Ik heb een Abit KT7-RAID MoBo
BIOS type: Award Modular BIOS v6.00PG
BIOS ID: 08/25/2000-8363-686A-6A6LMA19C-UL
Ik heb een paar problemen met mijn bios.
Als ik iets in mijn bios wil veranderen loopt de pc na een korte tijd vast.
Na een reset is de tijd elke keer korter.
Niets werk dan nog, alleen de resetknop.
Is dit te verhelpen door het bios te resetten met de jumper?
Ook heb ik een AGP kaart die niet werkt.
In het bios staat alles volgens mij goed ingesteld.
Ik heb de kaart nieuw gekocht en nog niet in een andere pc getest of een andere kaart in mijn pc getest.
Nu heb ik ook geprobeerd om mijn bios te flashen (met de handleiding van Steve durfde ik het wel aan), maar als het prog AWDFlash bezig is met het opslaan van het oude bios krijg ik de melding "Divide-overflow-fout neem contact op met uw leverancier als.......enz".
De pc staat dan ook vast en met zweet in mijn handen heb ik de resetknop geprobeert, waarna de pc weer gewoon werkte.
Omdat ik de eerste keer flashte met een diskette waar niet zoveel ruimte op is, heb ik het nog een keer geprobeerd vanaf de hd, maar toen kreeg ik dezelfde melding.
Heeft iemand een oplossing voor deze problemen?
Ik heb een Abit KT7-RAID MoBo
BIOS type: Award Modular BIOS v6.00PG
BIOS ID: 08/25/2000-8363-686A-6A6LMA19C-UL