LS,
Ik heb het volgende "probleem"
Mijn computer een Acer Predator G3620 is voorzien van een AMD Radeon HD7870, prima videokaart echter voorzien van maar 1 poort voor 1 monitor.
Ik werk echter graag met 2 monitoren, dus heb ik een andere kaart ingebouwd, eentje met 2 poorten.
Werkt allemaal prima.
Echter bij het opstarten is het beginscherm, met daarop oa de toetscombinatie om in het bios te komen niet meet zichtbaar, De toets om in het bios te
komen is de del toets, maar ook als ik die indruk tijdens het opstarten, gebeurt er niets, dwz het scherm blijft zwart. laat ik de opstart procedure gewoon door lopen
dan is er zodra windows is opgestart er wel beeld en werkt de computer naar behoren.
Ik denk dus dat als ik op del druk tijdens de het opstarten, het Bios wel geopend wordt, maar GEEN beeld
( als ik de AMD kaart weer terug plaats, is het bios gewoon weer zichtbaar )
Heeft iemand enig idee hoe dat op te lossen?
En weet iemand hoe in het uitgebreide Biosmenu te komen?
Computer: Acer Predator G3620 3.2Mhz
Bios: AMI P11-A3 18-10-2012
smbiosversie 2.7
controller 255.255
Bios-modus UEFI
Graphische kaart: NVIDIA Gforce GT220
Ik heb het volgende "probleem"
Mijn computer een Acer Predator G3620 is voorzien van een AMD Radeon HD7870, prima videokaart echter voorzien van maar 1 poort voor 1 monitor.
Ik werk echter graag met 2 monitoren, dus heb ik een andere kaart ingebouwd, eentje met 2 poorten.
Werkt allemaal prima.
Echter bij het opstarten is het beginscherm, met daarop oa de toetscombinatie om in het bios te komen niet meet zichtbaar, De toets om in het bios te
komen is de del toets, maar ook als ik die indruk tijdens het opstarten, gebeurt er niets, dwz het scherm blijft zwart. laat ik de opstart procedure gewoon door lopen
dan is er zodra windows is opgestart er wel beeld en werkt de computer naar behoren.
Ik denk dus dat als ik op del druk tijdens de het opstarten, het Bios wel geopend wordt, maar GEEN beeld
( als ik de AMD kaart weer terug plaats, is het bios gewoon weer zichtbaar )
Heeft iemand enig idee hoe dat op te lossen?
En weet iemand hoe in het uitgebreide Biosmenu te komen?
Computer: Acer Predator G3620 3.2Mhz
Bios: AMI P11-A3 18-10-2012
smbiosversie 2.7
controller 255.255
Bios-modus UEFI
Graphische kaart: NVIDIA Gforce GT220