bios paswoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

outcast

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2002
ik ben mijn bios paswoord vergeten als ik mijn batterij van mijn bios verwijder moet mijn bios dan terug instellen ,hoe doe ik dat en wat moet er allemaal in staan

Je kan het bios resetten door middel van een jumper op het moederbord. Moet je even in je handleiding van je moederbord kijken ;)

En als je die niet (meer) hebt moet je even op internet kijken, staat hij vast wel bij.

Outcast,

Ik zou voordat ik het bios ging resetten eerst de handleiding van het moederbord maar eens van het internet halen.
Jij vraagt aan ons wat er ingesteld moet worden na een reset.
Maar dan vraag ik aan jou: welk merk moederbord en welk type heb jij dan.
Als je dit niet kunt vertellen dan kunnen wij niet zoeken voor jou.

Geplaatst door puppie
Outcast,

Ik zou voordat ik het bios ging resetten eerst de handleiding van het moederbord maar eens van het internet halen.
Jij vraagt aan ons wat er ingesteld moet worden na een reset.
Maar dan vraag ik aan jou: welk merk moederbord en welk type heb jij dan.
Als je dit niet kunt vertellen dan kunnen wij niet zoeken voor jou.
mijn moederbord is een gigabyte 7zxe voor amd athlon processor

Geplaatst door puppie
Outcast,
Ik weet niet of jij je handleiding van jouw moederbord nog hebt, maar hier is de link http://europe.giga-byte.com/MotherBoard/FileList/Manual/manual_7zxe_e_1101.pdf
Ik heb het eens bekeken hier staat alles over jouw bios in.
Het is te veel om hier neer te zetten dus mijn advies lezen.
Het is wel in het engels.

Ik hoop dat je hier verder mee kunt werken.
zijn er veel instellingen die er dan veranderd worden??of gewoon welk apparaat er eerst moet opstarten

Ik denk dat jij zelf niet veel gewijzigd zult hebben in jouw bios. Dan zal jouw pc na een bios reset denk ik wel gewoon werken.
Mocht er toch een probleem zijn dan kun je altijd weer hier terecht met vragen.
Je moet geen bios update (flashen) gaan doen dan kan je moederbord het begeven als het fout gaat.
Een reset, gewoon proberen, gaat het niet goed dan kan het een tijdje zoeken zijn wat er fout gaat.

Het is gewoon een gok, durf je dat aan of niet, dat moet jij uitmaken.

ik heb mijn batterij er uit gedaan en hij vraagt nog altijd een bios paswoord ( hij start zelfs op zonder batterij) wat moet ik nu doen om in mijn bios terug te graken:confused: :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan