dutchdarkness
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 okt 2003
Hey, ik heb ik heb een probleem met een:
Moederbord - MS-6590, MSI KT4 Ultra
CPU - Athlon XP 2700+
nu draait deze maar op een 1500+
hij geeft constant de melding dat Fasttrak BIOS can't be found.
dan piept de computer en restart hij zichzelf weer
en kan ik kiezen om naar de bios te gaan of defaults setup te kiezen en dan start de computer wel door naar win xp prof......
de fout is gekomen nadat ik hem heb geflashed met de LIVE Update, van MSI zelf....dus daar kan niets fout aan zijn gegaan....
Fasttrak schijnt iets te maken te hebben met RAID, maar hoe zet ik dit in godsnaam uit, want ik heb al van alles geprobeert!!!
en me pc draaide altijd wel op 2700+
dus misschien dat iemand mij hier kan helpen of weet wat ik moet instellen in de BIOS om dit probleem uit de weg te gaan.....
want ik kan wel multiplier en dergelijke instellingen invoeren maar dan nog zet hij alles weer op defaults i.v.m. die melding

alvast bedankt....
-=<OI>=-
Moederbord - MS-6590, MSI KT4 Ultra
CPU - Athlon XP 2700+
nu draait deze maar op een 1500+
hij geeft constant de melding dat Fasttrak BIOS can't be found.
dan piept de computer en restart hij zichzelf weer
en kan ik kiezen om naar de bios te gaan of defaults setup te kiezen en dan start de computer wel door naar win xp prof......
de fout is gekomen nadat ik hem heb geflashed met de LIVE Update, van MSI zelf....dus daar kan niets fout aan zijn gegaan....
Fasttrak schijnt iets te maken te hebben met RAID, maar hoe zet ik dit in godsnaam uit, want ik heb al van alles geprobeert!!!
en me pc draaide altijd wel op 2700+
dus misschien dat iemand mij hier kan helpen of weet wat ik moet instellen in de BIOS om dit probleem uit de weg te gaan.....
want ik kan wel multiplier en dergelijke instellingen invoeren maar dan nog zet hij alles weer op defaults i.v.m. die melding

alvast bedankt....
-=<OI>=-