bios rare kleuren

• Onderwerp starter Onderwerp starter reza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

reza

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2001
halo
ik heb een pentium 4 775 3.0gh
moederbord van asus type p5gdc deluxe
1500 ddr 400mhz ram
en ik had ook de video kart van asus nvidia n6600gt alles werk goed met dit system
maar nu heb ik een video kaart van ATi X1600XT maar nou zijn de kleuren heel rar in de bios .wat dus bij de nvidia n6600gt niet was.heb dus de nvidia n6600gt terug gezet en de kleuren waren weer goed bekijk eve de foto wat ik bedoel.en help mij AUB wat moet ik doen want ik heb het gevoel dat mijn games niet echt goed draaien

(de bovenste balk zijn de rare kleuren wat ik bedoel maar normaal horen ze blauw te zijn en door lopent)

Bijlagen

• Afb021.jpg
    Afb021.jpg
    30,3 KB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:
Kapoet:evil:

Kijk goed of de kaart er goed in zit.
Ruil dat ding om voor een goede, als het met/in de bios al fout gaat.:confused:

heb ik ook al gedaan maar is niet opgelost dit gebeurt alleen als ik een ati kaart heb o ja het is wel een PCI express en volgens mij moet ik wat in de bios doen om het goed temaken maar ik weet niet wat ik moet doen

Je kunt alleen de bootvolgorde veranderen, PCI PCI-E of andersom, denk niet dat het uitmaakt, was vroegah al tussen AGP en PCI, maakte ook niets uit met één kaart.

En de buffer, maar mag ook niets uitmaken.

heb ook het gevoel dat de moederbord niet goed is ik denk dat ik morgen maar terug ga naar mycom en anders als er nog meer tips zijn is welkom

Hallo

Is de betrokken p.c. een compaq ???

Deze zijn berucht om soms incompatibel te zijn , of toch ten minste moeilijk te doen met vreemde hardware.

Linksboven is er immers een "afdruk" "ingebrand scherm" ??? van compaq te zien.

Hoe kom je tot "het gevoel" , dat sommige games niet echt goed draaien???

Ik heb hier het ... "gevoel" dat het volledige verhaal niet vermeld wordt....

Met dan jammerlijk genoeg incomplete antwoorden.

Peter

wat heb gezien is mijn monitor natuurlijk merk comppaq p1100 wat wel goed werk

VDK_P zei:
Hallo

Is de betrokken p.c. een compaq ???

Deze zijn berucht om soms incompatibel te zijn , of toch ten minste moeilijk te doen met vreemde hardware.

Linksboven is er immers een "afdruk" "ingebrand scherm" ??? van compaq te zien.

Hoe kom je tot "het gevoel" , dat sommige games niet echt goed draaien???

Ik heb hier het ... "gevoel" dat het volledige verhaal niet vermeld wordt....

Met dan jammerlijk genoeg incomplete antwoorden.

Peter

wat jij heb gezien is mijn monitor natuurlijk merk comppaq p1100 wat wel goed werk

Hallo

Dat het een merk was , i.p.v. ingebrand scherm , is na uw opheldering nu logisch .

Maar geef toe , het kon , (vage indruk linksboven..)

Hoe meer ik echter deze foto bekijk , des te zekerder ik wordt , dat er met de betrokken videokaart niets aan de hand is.

Geen blokvorming , en "regenboog" "showvertoning" bovenaan is chipset (videokaart) afhankelijk volgens mij.

Indien je persoonlijk twijfelt , dan zou ik deze eens uittesten in een ander systeem.

Peter

hallo het is opgelost gewoon een nvidia kaart er in en de ati terug gebracht
bedank allemaal

groetjes Reza

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan