Bios reset Acer 7720 Aspire

Status
Niet open voor verdere reacties.

vbit

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
Berichten
5
Weet iemand hoe ik mijn bios kan resetten in een Acer 7720 Aspire, ik kan niets meer doen, want ik heb mijn bios wachtwoord om zeep geholpen.

Please help me.

Jan van Berkel
 
Hoi !

Hier: http://www.laptopreparatie.nl/webshop/catalog/reparatie.html doen ze het voor je a raison van € 50,= !

Eerlijk gezegd is dat een spotprijs; de laatste keer dat ik bij een Dell de CMOS-battarij eruit gehaald he kostte me dat alles bij elkaar bijna 3 uur !

Ik had toen € 25,= als prijs vooraf opgegeven, maar daar kom je dus niet mee uit !

Greetz,

Harry.
 
@ Jelpot:

Dit moet je me toch nog eens uitleggen, uit je startpost:

ik denk dat het een kwestie is met azerty-qwerty

Je hebt op een laptop toch maar 1 toetsenbord, dus wat is nu eigenlijk je probleem. Wanneer je op DAT toetsenbord een wachtwoord ingegeven hebt, dan is er toch helemaal geen probleem??? Geef op DAT toetsenbord het wachtwoord in en klaar.......
 
@ Jelpot:

Dit moet je me toch nog eens uitleggen, uit je startpost:



Je hebt op een laptop toch maar 1 toetsenbord, dus wat is nu eigenlijk je probleem. Wanneer je op DAT toetsenbord een wachtwoord ingegeven hebt, dan is er toch helemaal geen probleem??? Geef op DAT toetsenbord het wachtwoord in en klaar.......
 
Bios

Is niet zo moeilijk hoor.
Ik had mijn biospassword verandert en toen kreeg ik telefoon en daarna was ik het vergeten.
 
Is niet zo moeilijk hoor.
Ik had mijn biospassword verandert en toen kreeg ik telefoon en daarna was ik het vergeten.

Sorry hoor, ik vroeg dat niet aan jou maar aan de originele vraagsteller van dit topic. Dat krijg je ervan wanneer je in iemand anders topic inbreekt!!!!!!!
 
Sorry hoor, ik vroeg dat niet aan jou maar aan de originele vraagsteller van dit topic. Dat krijg je ervan wanneer je in iemand anders topic inbreekt!!!!!!!
Mag ik je er even op wijzen, dat de nieuwe vraag reeds uit de andere topic gehaald is.:)
 
Mag ik je er even op wijzen, dat de nieuwe vraag reeds uit de andere topic gehaald is.:)

Dat mag je wel, maar wel samen met een verkeerd bericht:

@ Jelpot:

Dit moet je me toch nog eens uitleggen, uit je startpost:

Quote:
ik denk dat het een kwestie is met azerty-qwerty
Je hebt op een laptop toch maar 1 toetsenbord, dus wat is nu eigenlijk je probleem. Wanneer je op DAT toetsenbord een wachtwoord ingegeven hebt, dan is er toch helemaal geen probleem??? Geef op DAT toetsenbord het wachtwoord in en klaar.......

Die hoort dus in het Jelpot topic en niet hier.....
 
@TS

Download en brand de Hiren's Boot CD:

http://www.hiren.info/pages/bootcd

Een bot-cd dus, met veel tools waaronder:

BIOS / CMOS Tools
CMOS 0.93
CMOS Save / Restore Tool

BIOS Cracker 4.8
BIOS password remover (cmospwd)

BIOS Cracker 1.4
BIOS password remover (cmospwc)

BIOS Utility 1.35.0
BIOS Informations, password, beep codes and more.

!BIOS 3.20
a powerfull utility for bios and cmos

DISKMAN4
a powerful all in one utility

UniFlash 1.40
bios flash utility

Kill CMOS
a tiny utility to wipe cmos

Award DMI Configuration Utility 2.43
DMI Configuration utility for modifying/viewing the MIDF contents..:
 
Acer bios

Is nog niet opgelost. de laptop is naar Acer toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan