Bios resetten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je een boekje van je moederbord er bij? zo ja, kijk daar eens in of er iets in staat over bios resetten, meestal staat er wel iets in dat je in dos ofzo bepaalde codes moet invoeren en dan is het wachtwoord weg.

zo niet typ het type nummer van je moederbord op google in en dan kom je vast wel ergens iets tegen over bios resetten.

of verzet je reset jumper op je moederbord van pen 1 en 2 naar 2 en 3 en start dan je pc op en sluit hem weer af en zet jumper weer terug van pen 2 en 3 naar 1 en 2.

ik hoop dat je hier iets aan hebt anders veel succes.

Hoi !

Lees de tip van Lange Pier:

Heb je een floppy-drive, kan het ook met Madboot (www.madboot.com)

En: Ook ik krijg hier elke week wel een figuur aan de deur die zijn ww vergeten is !
Dus vraag ik me af: wordt de mens steeds vergeetachtiger of ......

Greetz,

Harry.

Hoi Harry,

Bedankt voor je reactie, en heb de andere antwoorden al doorgelezen. Snap alleen niets van die BOOT cd. Kan jij of iemand anders iets makkelijker en stapgwijs wat ik moet doen?
En ik ben niet mijn ww vergeten, die weet ik wel. Maar ik kan niets intypen...
(in mijn acer kan ik geen backup batterij vinden en al helemaal geen resetjumpers!)

groeten Johannes

Hoi !

Tja, dus je kunt geen ww intypen als het gevraagd wordt ?

Da's vreemd !

Lijkt me ook niet op te lossen met een BIOS-reset.

Opstarten van een CD of floppy is dan geen optie.

Je kunt proberen een extern USB-toetsenbord aan te sluiten en hopen dat het werkt.

Zoniet, ben ik bang dat je de laptop voor reparatie naar de dealer moet brengen.

Sterkte,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan