Hallo,allemaal,
Heb een oude kast met Intel Pentium 4 3GHZ 1024mb geheugen Ati 9800 Pro
Zat origineel XP Home op.
Echter toen ik hem kreeg zat er Vista op,en een tweede Boot mogelijk voor Windows 7 maar die deed het niet.Vista wel maar zonder gelijklopende klok en geen mogelijkheden tot Update van de klok.
Heb daarom de hele schijf gewist en XP Pro erop gezet.
Het probleem is dat ik nu elke keer als ik opstart(zwart veld) de melding CMOS Settings not good of zo.
Kan dan kiezen tussen Default F1 of settings in de BIOS F2.
Als ik kies voor Default F1 krijg ik XP maar zonder internet verbinding.
RARA hoe kan het dat m,n tijd niet gelijk loopt met het installeren van een nieuwe XP met alle LAN Drivers erop het niet doet.
Normaal moet XP de tijd en datum tijdens de laatste afwikkelingen de tijd en zone zelf instellen.
Iemand een oplossing hiervoor
Gr
Kik
Ps
Ook krijg ik weer de melding van de CMOS Settings
Heb een oude kast met Intel Pentium 4 3GHZ 1024mb geheugen Ati 9800 Pro
Zat origineel XP Home op.
Echter toen ik hem kreeg zat er Vista op,en een tweede Boot mogelijk voor Windows 7 maar die deed het niet.Vista wel maar zonder gelijklopende klok en geen mogelijkheden tot Update van de klok.
Heb daarom de hele schijf gewist en XP Pro erop gezet.
Het probleem is dat ik nu elke keer als ik opstart(zwart veld) de melding CMOS Settings not good of zo.
Kan dan kiezen tussen Default F1 of settings in de BIOS F2.
Als ik kies voor Default F1 krijg ik XP maar zonder internet verbinding.
RARA hoe kan het dat m,n tijd niet gelijk loopt met het installeren van een nieuwe XP met alle LAN Drivers erop het niet doet.
Normaal moet XP de tijd en datum tijdens de laatste afwikkelingen de tijd en zone zelf instellen.
Iemand een oplossing hiervoor
Gr
Kik
Ps
Ook krijg ik weer de melding van de CMOS Settings
Laatst bewerkt: