bios update HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmedanman

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2003
Berichten
62
Ik heb een nieuwe grafische kaart FX5900XT maar de spellen werken niet (starten niet op, alleen zwart scherm)
Ik heb de nieuwste driver geinstal. maar ook dat helpt niet.
Nu liet ik me vertellen dat ik mijn BIOS moet updaten, ik heb onderstaande set. Help me even svp!

Adward Modular Bios v6.00PG

Intel P4 1400Mhz
Bios rom 512 MB
XP version 5.1.2600 Service Pack 1

Graag je hulp en alvast hartelijk dank!
 
vervolg

Ik zie zojuist dat ik een moederbord MS6339 heb, nadat ik liveupdate heb gedraaid hoef ik niets te updaten zegt de update.... Wat nu.

Alles werkt perfect maar ik kan geen spelletjes starten (net in mijn schoen gehad dus ook nieuw....)

Het ligt dus of aan de videokaart (met nieuwste driver) of aan Direct (heb 9.1 geinstall van het spel..) Ik snap er niets van....hellup!!!!
 
Geplaatst door helpmedanman
Ik heb een nieuwe grafische kaart FX5900XT maar de spellen werken niet (starten niet op, alleen zwart scherm)
Ik heb de nieuwste driver geinstal. maar ook dat helpt niet.
Nu liet ik me vertellen dat ik mijn BIOS moet updaten, ik heb onderstaande set. Help me even svp!

Adward Modular Bios v6.00PG

Intel P4 1400Mhz
Bios rom 512 MB
XP version 5.1.2600 Service Pack 1

Graag je hulp en alvast hartelijk dank!

Installeer Service Pack 2........heb je nodig!!!
 
Waar haal die, doet ie het echt niet zonder dus? ik hoorde dat SP2 andere problemen kan geven maar.....
ik kan dus gewoon ongestoort downloaden en installeren?

Vast bedankt !
 
Geplaatst door helpmedanman
Waar haal die, doet ie het echt niet zonder dus? ik hoorde dat SP2 andere problemen kan geven maar.....
ik kan dus gewoon ongestoort downloaden en installeren?

Vast bedankt !

Ja hoor dat kan je zo doen
 
Geplaatst door helpmedanman
ik hoorde dat SP2 andere problemen kan geven

SP2 kan wel problemen geven. Maak eerst een herstelpunt aan voordat je SP2 installeert.
 
en nu!!!

heb SP2 gedaan, alles werkt, behalve de spelletjes pffffff

Bij IGI start hij op met sound en zwart scherm, bij Call of Duty doet ie niets....
hellup....wat kan er nou toch fout zijn????
 
ik ken de kaart niet,maar voorheen moest je de opengl drivers installeren, misschien een optie?:thumb:
 
DirextX goed geinstalleerd?? Hoeveel RAMgeheugen heb je?

Mocht het COD2 zijn: die draait zeker neit op een 1400 mhz, ik dacht dat je minstens 1700 mhz nodig had.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan