Bios Update?? HOe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xXxElitexXx

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo helpmij leden

Ik zat is te denken om me bios updaten?:)

Maar dat heet toch flashen ? of is dat totaal iets anders?

Mij pc is een fujitsu siemens Scaleo L

Als ik me bios update heb ik nog wel garantie toch?

Zolang je computer werkt, is er geen reden om je bios te flashen. Dit kan namelijk alleen maar meer problemen veroorzaken als het fout gaat dan dat je al had.

Waarom zou jij je bios willen flashen?

Zolang je computer werkt, is er geen reden om je bios te flashen. Dit kan namelijk alleen maar meer problemen veroorzaken als het fout gaat dan dat je al had.

Waarom zou jij je bios willen flashen?

Flashen wat is dat

Nee dat wil ik niet maar ik wil hem update gewoon bvb van verise 3.0

naar versie 3.5

Zo bedoel ik het

Hoi,

Nee hoor meestal is een bios update van belang als je wat nieuwere hardware erin wil zetten.
zolang dat niet het geval gewoon bij het oude laten.

Modag

Hoi,

Nee hoor meestal is een bios update van belang als je wat nieuwere hardware erin wil zetten.
zolang dat niet het geval gewoon bij het oude laten.

Modag

Okey bedankt dan laat ik het wel zo ?

Nog 1 vraagje dan als ik drivers update is dat wel belangrijk of maak dat niet uit?

Hoi,

Zelf hou ik alleen de videokaart driver bij omdat het een vrij nieuwe ati is maar voor de rest alleen bij een schone installatie.

Modag

Drivers kan je ook updaten maar is ook niet strikt noodzakelijk. Als je PC goed werkt moet je er gewoon niks aan doen. Soms is het zo dat sommige spellen een driver update van je videokaart vereisen en dan kan je het doen en anders lekker alles zo laten als het is.
Helaas zijn er veel mensen die denken dat met een BIOS update hun PC beter en sneller wordt maar dit is gewoon onzin.

Laat ik er nog het volgende aan toevoegen. Ik vermoed dat je pc (gelet op de naam) geen splinternieuwe is?
Mocht dat wel zo zijn, of je koopt ooit een nieuwe waar ook nog eens een keer een vrij nieuw moederobrd inzit (nieuw in de zin van pas ontwikkeld) dán kan het zeer nuttig zijn om het eerste jaar regelmatig bij de fabrikant van de machine op de website rond te neuzen, want met name nieuw ontwikkelde moederborden willen nog wel eens kleinere of wat grotere bugjes hebben en dán is een biosupdate veelal wél zinvol.

Daar ben ik het op zich wel mee eens.
Wel eerst goed kijken welke bugs verholpen worden en of die van toepassing zijn op jou PC.

Hoi,

En/of je last hebt van en slecht werkend moederbord .

Modag

Hoi,

En/of je last hebt van en slecht werkend moederbord .

Modag

Mij pc werkt wel lekker Windows vista home preminum 32 bit

Maar mischien ga ik toch terug naar windows xp of verder naar windows 7 maar dat weet ik niet maar denk nu zo 2 weken over:(

Is windows 7 eigelijk stabiel ?

Hoi,

Bij mij wel maar je leest soms dat er wel wat problemen zijn maar dat zal normaal zijn bij een nieuwe os introductie.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan