bios update uitvoeren ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
Berichten
501
ik heb hier een pc buiten garantie , heb klein beetje ervaring , maar de pc vertoont dingen die niet normaal zijn en heb het al opgezocht en de pc kan terug normaal werken na een bios update ...

pc : fujitsu siemens esprimo edition , p2511

windows vista

heb de bios al gedownload in een rar bestand en uitgepakt op men bureaublad ,

nu als ik de exe van deze bios update wil starten krijg ik steeds de melding :
'' this system does not support fullscreen mode''

wat moet ik dan doen om men pc in full screen mode te krijgen of moet ik iets helemaal anders doen ?


kan iemand helpen ?

dank u
mvg
 
wat heb je dan verranderd, dat er een nieuwe bios nodig is? je kan de bios ook schoonmaken door de clear jumper even van het moederbord te halen.
 
pc neemt sommige toetsen niet aan , gelezen dat een bios update dit kan verhelpen


waar vind ik die clear jumper ?

maar heb liever een goede uitleg als het kan voor dat met die bios installatie van de vraag hierboven want heb nu al gedownload ....

weet dat het risico is een bios update maar maakt niet uit wil het gewoon doen ...

kan iemand helpen ? dank u
 
kan je soms helpen met het probleem van in men allereerste vraag met die fullscreen

dank u
 
Waarschijnlijjk moet je de bios gegevens uitpakken op een usb stick of floppy en daarvan booten en zo de flash starten
Hoe staat waarschijnlijk op de website waar je het bestand hebt gehaald of in een txt bestand in de rar

Dat dit flashen van je bios jouw probleem met toetsen op zal lossen lijkt mij niet waarschijnlijk .

Bij de downloads voor de bios staat bovenaan flash bios update boot disk
Die zou ik nemen - een iso branden op een cd en daarvan booten
 
Laatst bewerkt:
heb bestanden uitgepakt , op usb gezet en dan proberen booten , maar er komt steeds error op , omdat ik niet vanaf men usb kan booten dacht ik ?

andere mogelijkheden ? heb het ook allemaal al is op cd gezet maar niks , bestanden apart en in iso file op cd proberen booten maar gaat niet

nog iemand raad ?

dank u
 
is er in de BIOS een update utility aanwezig? vaak kun je met deze de update van je usb uitvoeren.
 
nee die is er niet , had er al naar gekeken omdat ik dat ergens al zoekend tegen gekomen ben ...

wat kan ik nog doen ?

mvg
 
de link die ik stuurde was een image voor een bootdisk, wel op een floppy zetten of branden op cd dus!
 
Hallo

heb klein beetje ervaring , maar de pc vertoont dingen die niet normaal zijn en heb het al opgezocht en de pc kan terug normaal werken na een bios update ...

pc neemt sommige toetsen niet aan , gelezen dat een bios update dit kan verhelpen

Volgens mij "zonder" op te zoeken :eek: , zal een b.i.o.s. update nooit uw omschreven probleem kunnen oplossen.

Ofwel werkt een keyboard , of deze wordt niet ondersteund door uw p.c. , en werkt niet.

Het feit dat "sommige toetsen" niet werken , zou b.v.b. als oorzaak slechts een defekt keyboard of een verkeerde keyboard driver kunnen zijn.

Heb je eventueel al eens "getest" met een ander keyboard of de niet nader vermelde toetsen dan wel korrekt werken??

Hou er rekening mee , dat de b.i.o.s. flash verkeerd kan gaan , en je er een "dood" motherboard aan overhoudt.

Peter
 
Dat heb ik ook geschreven , maar Kevin wil per sé z'n bios updaten
Als je dat in dos doet gaat dat altijd wel goed hoor is mijn ervaring
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan