Bios Update?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightnings

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2008
Hallo,

Inleiding:

Ik heb een Asus M2A-MX Moederbord gekoght. Wanneer ik mijn Netwerk (onboard) instaleer, en ik zet mijn computer aan start windows niet meer op. Hij laat (xp als Vista) Blokje voor blokje (20 Sec voor hij 1 blokje verder is) Hij start Helemaal niet op. Waneer ik de voeding uit doe.. en weer Aan start hij wel op. Na heel lang zoeken is dit de oplosing: Netwerk Driver Update

Verder:

Sinds een Tijdje Valt steeds me internet weg .. Als ik msn aan heb. Dan heb ik gewoon "Internet" kan ik praten en ontvangen.. Maar open ik Internet Explorer.. Kan hij niks openen... Windows Staat er net nieuwe op, Dug geen virus. Even door kijken en denken.. Is mijn vraag: Kan dit een opstart fout zijn van mijn bios.. Met mijn Normale Driver heb ik geen probleem als: Me internet valt weg, Alleen het opstarten. Als ik mijn Bios Update (Flash) Zou mijn computer dan gewoon opstarten met de normale Driver?..

Zo ja:

Hoe Fash ik Dit Bios..

Mijn specs zijn:

Moederbord: Asus M2A-MX
Processor: AMD Athlon 64 x2 5200+ (normaal niet geoverklock.. Vandaag gedaan (10%)
Deze fout is Zowel bij Vista Als XP.
Video: Nvidia XFX 8800 GT "Alpha Dog Edition"
Toetsen bord: Logitech G 15 Red Edition
Muis: Logitech MX Revolution

Ik hoop dat ik iedereen voldoende heb geinformeert. Voor spel Fouten: Ik heb Dislektie dus vandaag:shocked:

Met Vriendelijke Groet,
Lightnings, Zeg maar Kris

Een bios flash zou mogelijk soelaas kunnen bieden. Asus biedt hiervoor op zijn website diverse mogelijkheden aan.
Degene die, zo heb ik ervaren, vlekkeloos werkt, is de optie die gewoon onder Windows is uit te voeren.
Download de biosfile vanaf hun website. Download tevens de flashtool en flash het bios. De tool wijst zich vanzelf.

Een bios flash zou mogelijk soelaas kunnen bieden. Asus biedt hiervoor op zijn website diverse mogelijkheden aan.
Degene die, zo heb ik ervaren, vlekkeloos werkt, is de optie die gewoon onder Windows is uit te voeren.
Download de biosfile vanaf hun website. Download tevens de flashtool en flash het bios. De tool wijst zich vanzelf.

:D Dankje voor je reactie maar.... Het werkt niet. Me bios kan niet nieuwer en ik heb de fout nog(ik heb hem geflasht) dus.. Ik ga naar ene ander form wnat het is geen bios questie dus.

Met Vriendelijke Groet,
Lightnings, Zeg maar Kris

lijkt mij eerder een anti-virus / firewall probleem zoals je het beschrijft. Ooit norton geinstalleerd gehad ?

Norton zelf niet tevreden over maar/.. het is wel een fire wall.. er izt namelijk naar erg lang zoeken een Firewall in me moederbord. dit hefet asus echter afgeschaft. er izjn hier veel problemen mee.. ik heb nu ene tussen versie en alles werkt weer, dankje voor jullie hulp!

kris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan