Bios update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dylan232

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2008
hallo,

Ik heb een Asus V1J laptop

Nou zoek ik hier een biosupdate voor omdat er een nieuw moederbord is ingegaan
en ik wil win xp opnieuw installeren kan iemand mij vertellen welke bios update ik nodig heb en hoe dit werkt.

Groetjes , Dylan

Het nieuwe moederbord heeft ook een nieuwere Bios, dus ik zou geen update gaan uitvoeren. Het flashen van het Bios kan een risico zijn.

ik heb recovery disc 1 en 2 gevonden.

maar nu ?

Groetjes,dylan

Met disc 1 het systeem laten opstarten. Kijk even in de handleiding of je niet een toets tijdens het opstarten moet indrukken om het systeem te recoveren. Kan ook dat het al in beeld wordt aangegeven.

Oke alvast bedankt ga het proberen

Groetjes, Dylan:thumb::thumb:

Hoi heb het geprobeerd maar hij start de cd niet als ik hem opnieuw opstart en ik moest ook geen knop indrukken het lijkt net alsof hij de cd niet leest wanneer de pc opstart

???

groetjes, dylan

Dan zul je in het Bios de opstart volgorde (Boot sequence) moeten aanpassen, dat de cd-rom als eerste staat. Handleiding erbij gepakt?

ja maar dat is het hem nu juist ik moet de bios eerst update voordat ik dat kan doen
en ja heb handleiding erbij gepakt maar die is engels en ik kan niet zo heel goed engels lezen.

Groetjes, dylan

Hoe kom je toch steeds bij een Bios update?:confused: Dit is een standaard instelling die elke Bios heeft.

Ik heb even de manual erbij gepakt, maar Asus is totaal niet duidelijk.:(

hey heb contact opgenomen met asus en die vertelde me dat ik bij opstarten op esc moest drukken om de cd te selecteren zodoende is windows xp opnieuw geïnstalleerd

Groetjes, Dylan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan