bios update

Status
Niet open voor verdere reacties.

poebertje

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hallo helpers,

Ik wilde vandaag Hitman gaan spelen op mijn nieuwe pc maar dit lukte niet.
Nadat ik in apparaatbeheer had gekeken kwam ik er achter dat ik een bios update moet doen omdat mijn PCI standard PCI-to-PCI bridge niet werkt.

Hoe doe ik dit?

Hallo helpers,

Ik wilde vandaag Hitman gaan spelen op mijn nieuwe pc maar dit lukte niet.
Nadat ik in apparaatbeheer had gekeken kwam ik er achter dat ik een bios update moet doen omdat mijn PCI standard PCI-to-PCI bridge niet werkt.

Hoe doe ik dit?

Kan je daar is een print screen van maken dan, want geloof niet dat je in apparaatbeheer kunt zien of een bios update nodig zou zijn. ik durf te wedden om een pilsje dat je een driver is moet (her)installeren.

Kan je daar is een print screen van maken dan, want geloof niet dat je in apparaatbeheer kunt zien of een bios update nodig zou zijn. ik durf te wedden om een pilsje dat je een driver is moet (her)installeren.

Your computer's system firmware does not include enough information to properly configure and use this device. To use this device, contact your computer manufacturer to obtain a firmware or BIOS update. (Code 35)
PCI bus 0, device 2, function 0

Dit is wat er staat.

Hoi !

Welk merk/type PC en/of mobo ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Als de graka correct geinstalleerd is en je hebt met verdere spellen geen problemen, zou ik zeker geen bios-update overwegen voor een spel.

Flashplayer updaten al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Als de graka correct geinstalleerd is en je hebt met verdere spellen geen problemen, zou ik zeker geen bios-update overwegen voor een spel.

Flashplayer updaten al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

Ik speel poker online zonder problemen.
Ik kan een ander spel proberen maar ik heb drie verschillende versies van Hitman, zeg maar 1,2 en 3 en geen van drieën kan ik spelen.
Hoe update ik mijn Flashplayer?

Hij geeft ook aan dat de hardware excelleration of niet aangesloten is of niet word ondersteund door mijn videokaart... maar ik heb de nieuwste drivers al via gedownload en geïnstalleerd..
Vervolgens kan ik wel freecell spelen het zij traag.

Hoi !

Probleem zit dus in de graka en heeft niets te maken met je PC-bios maar met het bios van je graka.

Normaliter hoef je daar niet aan te sleutelen.

Kun je een DVD-film bijv. wel normaal bekijken ?

Zo nee: videokaart onder garantie omruilen.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Probleem zit dus in de graka en heeft niets te maken met je PC-bios maar met het bios van je graka.

Normaliter hoef je daar niet aan te sleutelen.

Kun je een DVD-film bijv. wel normaal bekijken ?

Zo nee: videokaart onder garantie omruilen.

Greetz,

Harry.

Ga ik even uiproberen ben zo terug..

Ik kan dvd's wel afspelen zowel vanaf mijn externe hdd als een dvd-rom zelf.
Het lijkt me dat de graka dan wel goed is aangesloten.
Wat moet ik nu doen en hoe?

Hoi !

Tja, eerlijk gezegd geen idee.

Neem aan dat je eerst de chipset-drivers van je mobo en vervolgens de Win 7 drivers voor je kaart hebt geinstalleerd.

Verder dat je geen vraagtekens ziet in apparaat-beheer.

Zo nee: dan is het geen hardware-probleem; sluit dan dit topic af en stel de vraag opnieuw onder de rubriek " spellen ' .

Allicht tref je daar mensen die het spel kennen en weten wat te doen.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, eerlijk gezegd geen idee.

Neem aan dat je eerst de chipset-drivers van je mobo en vervolgens de Win 7 drivers voor je kaart hebt geinstalleerd.

Verder dat je geen vraagtekens ziet in apparaat-beheer.

Zo nee: dan is het geen hardware-probleem; sluit dan dit topic af en stel de vraag opnieuw onder de rubriek " spellen ' .

Allicht tref je daar mensen die het spel kennen en weten wat te doen.

Greetz,

Harry.

Ik heb de chipset-drivers niet geïnstalleerd kon ze niet vinden voor windows 7 .
Alleen dat een gevarendriehoekje bij de PCI standard PCI-to-PCI bridge, verder niks..

Kun je mij misschien een link geven voor de chipset-drivers van mijn mobo, Msi KA 790GX?

Ik heb de systeem-drivers geïnstalleerd.
Ik kan het spel wel openen nu maar als ik op spelen klik dan krijg ik flikkerende vlakken.
:(
Ik was vergeten de oude drivers voor de graka te verwijderen..
Heb dit gedaan en download de nieuwe drivers opnieuw en installeer ze daarna..
Daarna moet het goed zijn hoop ik.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Is het nog gelukt ?

Greetz,

Harry.

Hij doet het nog steeds niet.
Toen ik driver detective gebruikte gaf die aan dat de drivers van mijn videokaart geupdate moesten worden.
Verder nog de volgende:
Standard Dual Channel Pci IDE Controller,
Realtek,
High Definition Audio Device,
ATi I/O Communications processor SMBus controller.

Hebben de andere invloed op gamen?

Ik kan de drivers nog een keertje downloaden en installeren en de huidige drivers verwijderen voor mijn videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan