bios updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen, als alles werkt.

Bios update doe je alleen, als er een conflict is, met nieuwere hardware, of deze nog niet wordt ondersteund, door de oude bios software.

is het ook zo ik wil me computer iostarten via het toetsenbord maar nu kan dat niet omdat de instelling er niet vioor is als ik nu update kan het dn wel??

Dan is meestal een jumper op het moederbord, waarbij er spanning op de ps/2 plug blijft staan, en daarnaast een instelling in de bios, om dat te mogen, maar dat zijn standaard instellingen, die zitten echt niet in een nieuwere bios.

En bij de nieuwere moederborden, kan het ook via een USB muis of toetsenbord.

Kijk dus in de manual van dat bord, daar staat het in, of niet natuurlijk.

Kauw, kauw, kauw, kauw, ophalen bij de fabrikant van het moederbord?, misschien!:confused:

Kauw, kauw, kauw, kauw, (...)
Dit mag misschien gesneden koek voor jou zijn, maar hou er even rekening mee dat er mensen zijn die nog niet tot dit intellect verheven zijn.
Reageren op deze manier is niet bepaald netjes.

Hier staat er ook al wat over, en zelf nadenken, is niet verboden, dit is gewoon gemakzucht, vandaar.

En als hij de bios wil gaan flashen, is hij daar waarschijnlijk al geweest, wie is er nu niet netjes.:confused:

Ik blijf bij mijn standpunt dat reacties als deze niet netjes zijn, en zolang ik mod in deze sectie ben, tolereer ik uitspraken als deze niet.
Einde discussie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan