Bios updates, etc. Nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

dingen

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2013
Berichten
49
Hallo,

Ik heb net een nieuwe pc besteld, en nou vroeg ik me af of ik nog iets met BIOS ofzo moest doen? Updaten, instellingen, zulk soort dingen.

Zijn er nog dingen die ik moet doen voordat ik met mijn pc kan gaan gamen nadat ik hem in elkaar heb gezet in Windows heb geinstalleerd?

Alvast bedankt
 
Hoi,

Altijd slim om een nieuwe pc te updaten, niet alleen de stuurprogramma's maar ook het bios.
Welke pc heb je, of belangrijker, het moederboard ?
Welke specificaties heeft de nieuwe pc ?
 
Meestal heb je bij het moederboard een support dvd, als die eenmaal geïnstalleerd is heb je kans dat er ook een update-functie bij is, zowel de drivers en ook het bios.
Als je die gebruikt worden er vanzelf evt. nieuwe drivers geinstalleerd en dus je systeem up-to-date, voor het bios is het een ander verhaal.
Ikzelf heb een Asus bord en die kan binnen de Windows omgeving geupdate worden, bij jou zou ik eerst de manual eens doorlezen.
Je zou ook de meegeleverde drivers kunnen vergelijken met die HIER staan vermeld.

btw; mooi setje zo, bijna hetzelfde als de mijne:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Als de processor door de bios wordt ondersteund zou ik niet de bios updaten mits je tegen andere problemen loopt maar zou ik he eerst zo proberen. En eigenlijk van uitgaande dat de laatst er onderhand op staat bij aankoop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan