Bios Upgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mjboeve

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
263
Hoi,

ik wil graag mijn bios een keer updaten dit is nog sinds de aanschaf van mijn cpu niet gebeurd.

Maar zijn er ook programma's die kunnen zien welke bios ik nodig heb, en welke ik nu gebruik?

Zou iemand mij hier iets meer over uit kunnen leggen.
 
Even inhakend op je vraag...als alles goed werkt zoi ik niet eens updaten. De meningen zijn hier over erg uitèènlopend dat weet ik maar dit is mijn mening. Als je je bios update moet je heel prcies weten wat je doet.,...Als het fout gaat is de weg terug erg moeilijk.
 
heb je de upgrade nodig als het werkt en het werkt goed doe dan geen bios flashen upgrade verandere .
Doe dit alleen als het echt zin heeft.
 
Bios updaten.

Ik zou er ook niet aan beginnen als er geen noodzaak voor is.

Indien het fout gaat (en het gaat soms fout !) dan is het vaak dikke pech, moederbord weg !


Grtz.
 
Hier komt bij dat ik jou verhaal opmaak dat je niet eens weet welk mobo je hebt dus dan zou ik het helemaal maar laten...:(
 
Geplaatst door Raymond Bos
Even inhakend op je vraag...als alles goed werkt zoi ik niet eens updaten. De meningen zijn hier over erg uitèènlopend dat weet ik maar dit is mijn mening. Als je je bios update moet je heel prcies weten wat je doet.,...Als het fout gaat is de weg terug erg moeilijk.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
Werkt alles goed, dan is een Biosupdate niet nodig.
Tenzij je heel goed weet waar je mee bezig bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan