Bios upgraden..

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefv

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2002
Ik wil graag de bios van een oude computer van mij upgraden. Ik kan alleen niet de juiste update vinden. Ik heb al op de site van de fabrikant van het moederboard gekeken maar daar kan ik 'm niet vinden.

Ik heb de volgende bios en moederboard:

BIOS CopyRight : Copyright (C) 1984-98, Award Software, Inc.
BIOS Date : 10/14/98
BIOS Extended Info : 10/14/1998-i440LX-2A69JB0DC-00
BIOS Name : Award Modular BIOS v4.51PG

Motherboard model : Biostar M6TLC

Weet iemand waar ik de juiste update zou kunnen vinden?

Alvast bedankt..

waarom wil je je bios flashen.

vergeet niet: If it ain't broken, don't fix it!

gewoon even te informatie

"if it aint broke, don't fix it"

met andere woorden, denk goed na voordat je dit doet, het is niet zomaar even zoiets als een drivertje updaten

Bedankt voor de sites, ze doen t alleen niet erg :confused:

En ik ben er ook nog niet helemaal over uit of ik de bios wil updaten of niet. Ik zou 'm graag willen flashen omdat ik daarna de cpu over kan klokken. (hoop ik :p)
Maar dat is geloof ik niet echt de moeite om daarvoor het risico te nemen dat ik 'm misschien kapot flash..

Geplaatst door stefv
Bedankt voor de sites, ze doen t alleen niet erg :confused:

En ik ben er ook nog niet helemaal over uit of ik de bios wil updaten of niet. Ik zou 'm graag willen flashen omdat ik daarna de cpu over kan klokken. (hoop ik :p)
Maar dat is geloof ik niet echt de moeite om daarvoor het risico te nemen dat ik 'm misschien kapot flash..

Door een BIOS-update kan je heus niet de cpu verder overklokken hoor. Daarnaast doet de site/archief et inderdaad niet nu. Vanmiddag echter wel.

Hehe ik had het ook maar gehoord dus ik was er niet helemaal zeker van.. ( vandaar dat 'hoop ik' :) )

Nja bedankt iig nou weet ik zeker dat ik 'm niet ga updaten..

Geplaatst door android
kijk is op deze site

http://www.mobokive.com/

mss dat er iets opstaat
Thnx, leuke site.:thumb:
Geplaatst door stefv
Een grote kans dat je niet beter kan gaan overklokken als je de bios gaat flashen.
Zo als meerdere al aangegeven hebben ga niet flashen als alles normaal werkt.

Kijk eventueel hier eens rond;
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Biostar+M6TLC+bios

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan