Bios vind harde schijf niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier zijn betere foto's, hoop ik.

Bijlagen

• DSCN2999.jpg
    DSCN2999.jpg
    103 KB · Weergaven: 19
  • DSCN3000.jpg
    DSCN3000.jpg
    104,5 KB · Weergaven: 27
Het is zeer praktisch om alle kabels bij elkaar te nemen, maar deze bundel zit wel in de weg momenteel...

om beide foto's worden de S-ATA poorten bedekt door de kabels :s

Geen probleem...

Ik heb je moederbord gevonden, en heb op de bijgevoegde afbeelding aangeduid waar de S-ATA Poorten zich bevinden...

Het lijkt erop dat je beeldkaart ook in de weg zit op de afbeeldingen.
Ik denk niet dat dit problemen gaat veroorzaken voor het inpluggen...

Bijlagen

• Mobo.jpg
    Mobo.jpg
    40,7 KB · Weergaven: 24
Nog iets dat me opvalt...

Op wat voor poort zit je beeldkaart???
Als ik de afbeeldingen bekijk lijkt het een x4 te zijn...

Kan zijn dat je moederbord toch wat verschilt van de foto die ik geplaatst hebt...

(Tegenwoordig is elke beeldkaart een x16, en zelfs dezen worden zeldzaam nu x16 2.0 de markt overneemt)

ik heb ze gevonden (de sata poorten op m'n moederbord) en kabels eruit en erin gedaan om te kijken of ze niet goed vast zaten, dit heeft niet gewerkt. verder heb ik geen idee op wat voor port mijn grafische kaart zit.

ps sorry voor de late reactie, heb het heel druk gehad, en moet steeds iemand anders pc/laptop gebruiken.

hey het is gelukt! m'n pc start weer op. snap niet waarom de blue screen niet meer wordt gegeven.... maar m'n harde schijf wordt weer herkend. het lag uiteindelijk toch aan de kabels. had de verkeerde aangesloten, zit blijkbaar ook een reserve kabel in dat bosje van kabels.
in ieder geval hardstikke bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan