bios

• Onderwerp starter Onderwerp starter rama
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Hallo ik ben met een computer bezig die niet wil werken.
Het is een moederbord Asus p4p 800-E S478'1865PE-1394 Sata glan rd Ata 133 - Stata . Bij het opstarten krijg ik de volgende fout Fasttrak 378 not installed in bios,dan duur het heel lang voor die doorstart.Ik heb totaal geen idee hoe de instellingen in de bios moeten staan, Het system is win Xp Home,is er iemand die hier raad mee weet Gr. Rama

Drivers

Diverse bios updates, maar ook een sata driver.

N.b. verkeerde driver updates kunnen er vor zorgen dat je PC het helemaal niet meer doe. Het installeren van met name Bios update geschied geheel op eigen risico! Lees ook goed de PC handleiding door en kijk vooral of je daarmee bv geen garantie verliest!
Kortom begin hier alleen aan als je weet waar je mee bezig bent.

Laatst bewerkt:
Oke bedankt voor de site,ik durf dit niet aan.Dus ik wacht daarmee tot er iemand is die dat wel aan kan. Gr rama

Je hebt wat niet goed staan in de bios, als je het boekje van je mainbord even goed na leest kun je zien welke instelling er verkeerd staat.
Anders kijk eens op de site van
ASUS kun je hem zo downloaden.

Ik heb de gebruiksaanwijzing van je mainbord eens nagelezen maar je hebt Promise FastTrak 378 Drivers niet geinstalleerd deze staan op de bijgeleverde cd en anders kun je ze HIER downloaden.

Oke bedankt ik ga ze installeren Gr. Rama

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan