Bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kattier

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2011
Goedemiddag,
Ik wil eerst even zeggen dat het forum van helpmij al verschijnende keren heeft geholpen, hiervoor jullie dank.
Ok, nu naar mijn vraag / probleem. Ik probeer in de BIOS te komen van mijn computer, maar ik heb geen idee hoe. Als ik de PC opstart krijg ik eerst een scherm van ASUS, deze:

afb0135.jpg

Ik heb hierbij alle F toetsen getest met alt / shift / ctrl, ook de del toets, Alt + F2 reageerd hij ook niet op. Na dit krijg ik het volgende plaatje:

afb0136.jpg

Hier ook alle toetsen geprobeerd en uiteraard ook F8 en als ik daar op klik krijg ik dit:

afb0137.jpg

Heb hier ook verschillende dingen getest maar zonder enige succes. Heeft er iemand een tip voor mij om in de BIOS te komen?

Bij voorbaat dank, Kattier.

In de BIOS komen, is nog voor het kiezen van het besturingssyteem.
Dus start je PC, en druk een paar keer op de ''delete'' toets. Als deze niet werkt, probeer dan eens de ''escape'' toets.

welk toetsen bord gebruik je met usb? probeer een wat ouder toetsen bord met een ps/2 aansluiting

@XLThunder; dus bij het asus scherm (Eerste plaatje). Ik heb net nog een geprobeerd maar mijn toetsen bord reageerd daar niet/nauwlijks, als ik iets toets met mij toetsen bord terwijl dat scherm er is, blijft hij staan en anders gaat hij door met opstarten en dus naar het kiezen van het besturings systeem. Hij reageert niet eens op Alt + F2, ook al heb ik geen idee wat 'E2 Flash utility' inhoud.

@coolkil; ik gebruik een oud toetsenbord met ps/2 aansluiting (paars).

Bedankt voor jullie tijd.

probeer ander toetsenbord?
wat wil je eigenlijk gaan doen in de bios? (als ik vragen mag?)

ASUS - p5b, a7v600, a7v8x, a8n, a8v, k8v, m2n, p5k, p5n, etc.

* Press Del right after starting the computer to enter BIOS. A few ASUS motherboards use Ins [insert] instead.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan