[Bioshock] Crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
1.563
Hoi, hier een zoveelste BioShock vraag, maar kan nergens antwoorden vinden. Er zijn tig vragen te vinden, maar de antwoorden zijn er niet :confused:

Eerst had ik het probleem, dat bij het veranderen van de resolutie en op "apply" te klikken (ingame), het spel vastloopt, en naar windows terugkeert. Dit heb ik via de "default.ini" in de installatiemap gewijzigd, zodat het spel op mijn resolutie speelt. Maar nu in het spel, daar loopt hij steeds vast op een en het zelfde punt. Ik heb zojuist nieuwere drivers gedownload van NVidia en canirunit.com zegt dat mijn pc BioShock ruim aankan (zowel minimum als recommended is passed).

Zie hier mijn systeem.

Alvast bedankt!
 
Hallo,

Gebeurd dat naar een bepaald tijd ofso? na paar uur gespeeld te hebben?
 
Nee, de eerste keer na nog geen 5 minuten, en de tweede keer begin je al verder zeg maar, en dan loop je 10 seconden, zie je een soort van in-game filmpje, en dan loopt hij vast.
 
ik had iets soortgelijks, bij mij crashde de game wanneer ik dingen oppakte, met name wanneer ik geld oppakte van de grond.
maar, na een patch geinstalleerd te hebben was dat opgelost en liep de game als een tierelier.
hoop voor je dat je de game toch uit kan spelen want t is een echte klassieker, dat is althans mijn persoonlijke mening.

succes,
leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan