det zeg ik net toch :S ,, je klikt eerst op de bijlage ,, en die voer je daar in,, en DAN pas op het bergje,, en dan heb je een URL van de BIJLAGE
wat is het teken van bijlage
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
det zeg ik net toch :S ,, je klikt eerst op de bijlage ,, en die voer je daar in,, en DAN pas op het bergje,, en dan heb je een URL van de BIJLAGE
dat had ik er ook bijgeschreven,, even iets verder kijken dan je neus lang is :S
dat staat linksboven het bergje, is een clipje
dan zal hij wel groter zijn dan 100KB
Video Card - Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550).
wat hebben we aan die tijger???
ROFL @ die tijger
ATI9200 => kan game gewoon niet draaien = oorzaak van je foutmelding.
system requirements bioshock
dichts bij liggende kaart uit de ATI 9 serie = ATI 9600 (vergelijkbaar met GF 6600)
READ MY WORDS (schreeuwlelijk)
MET DIE VIDEOKAART VAN JE GA JE HET NIET VOOR ELKAAR KRIJGEN OM DIE GAME TE DRAAIEN.
dat is de oorzaak van je foutmelding.
En een X1050 onboard videochip (slechtste van de slechtste bijna) gaat ook niet werken.
READ MY WORDS (schreeuwlelijk)
MET DIE VIDEOKAART VAN JE GA JE HET NIET VOOR ELKAAR KRIJGEN OM DIE GAME TE DRAAIEN.
dat is de oorzaak van je foutmelding.
En een X1050 onboard videochip (slechtste van de slechtste bijna) gaat ook niet werken.
Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 1.1
Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 1.4
dit heb ik nodig om BIOSHOCK te spelen alleen diit
Het gaat je dus niet lukken om Bioshock te spelen met je huidige videokaart.Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 1.1
Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 1.4
dit heb ik nodig om BIOSHOCK te spelen alleen diit
Ja, maar dat kan je niet met software bereiken. Die videokaart ondersteunt de boel gewoon niet. Shaders kan je niet downloaden, dat is een stukje electronische apparatuur die in een CHIP ingebakken zit, die op je grafische kaart wordt geplakt. Ook wel de GPU (graphical processing unit) genaamd.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.