Bioswachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
ftp://ftp.compaq.com/pub/supportinformation/techpubs/maintenance_guides/128679-005.pdf

2.2 Clearing Passwords
1. Turn off the computer.
2. Disconnect the AC Adapter.
3. Remove all battery packs.
4. Remove the switch cover (refer to Chapter 5, Section 5.8).
5. Disconnect the Real Time Clock (RTC) battery (Section 5.9).
6. Wait five minutes.
7. Reconnect the RTC battery.
8. Replace the switch cover.
9. Reconnect the AC Adapter. Do not reinstall any battery packs yet.
10. Turn on the computer.
NOTE: Remember to set the date and time the next time the computer is
turned on.
 
ik kan niet bij de batterij komen, daarvoor moet je een cdrom speler, diskette station en accu verwijderen en de schroefjes losdraaien maar omdat ik de cdromspeler er niet uit krijg kan ik ook die schroefjes niet losdraaien en bij de cmosbatterij komen snifsnik
 
Dat snap ik niet,waarom kan je de cd-rom er niet uit krijgen?
Je draait het borgschroefje eruit, schuift de vergrendeling weg en dan komt de cd-rom los.
 
normaal gesproken wel maar nu niet.. weet ook niet hoe dat komt
 
ik haal het borgschroefje eruit, druk tegen het schuifje maar er komt geen beweging in de cdrom
 
Dat drukken vergt wel behoorlijk wat kracht, zeker als hij nog nooit los is geweest en weet je zeker dat je het juiste borgschroefje los hebt gedraaid?
 
dat weet ik zeker, ik heb wat meer geweld gebruikt maar ik kan hem er helaas niet uitkrijgen
 
Tsja, als progjes niet helpen en je kunt de laptop niet open krijgen kan wellicht een biosflash helpen.
Weet niet of er één beschikbaar is voor je laptop en een biosflash is natuurlijk niet geheel zonder risico.
 
De batterij zit boven je toetsenbord dus cd-rom hoeft er niet uit, kijk in het pdf file het is heel simpel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan