Birdy

• Onderwerp starter Onderwerp starter elda
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

elda

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2005
Hello,

ik zit met mijn handen in het haar.
Ik heb zopas een programma gekregen, heb dat geïnstalleerd, maar dit werkt oh toch zo log.
Kan iemand mij helpen om dit programma wat gebruiksvriendelijker te maken en eventueel op windows te laten draaien. persoonlijk denk ik dat men hetzelfde kan bereiken met excell, maar ik weet begot niet hoe ik hieraan moet beginnen.
Ik hoop het programma in bijlage mee te kunnen doorsturen en dank nu reeds die persoon of die personen die mij kunnen helpen
mvg
Jaak

heb de instal.exe gezipt
Misschien lukt dit wel

mvg

Jaak

Bijlagen

Wat is dat eigenlijk voor een programma?

di is een programma dat gebruikt wordt bij klassering en inkorven van kanaries en ander vogels op de vogelshows.
Bij het zippen van het volledig programma kom ik aan 266 KB en daarmee kan ik het niet doorgeven

mvg

Jaak

Ik heb geen idee wat ik daar mee aan moet vangen :confused: Ik hoop dat iemand het overneemt!

Sorry, maar mijn vraag is nog steeds niet opgelost.

mvg

Jaak

Dat is wel een heeeel oud programmaatje, draaiend in Dos, als ik het goed zie, misschien ook in windows 3.1, dan zou je de compatibiliteitsmodus eens moeten proberen.
Voor de rest, er is niets over te vinden.

Hello,

maar zie jij een mogelijkheid om de essentie van dit programma, inderdaad relatief oud, om te zettn naar excell, wat toch gebruiksvriendelijker zal zijn.
Ik wil steeds de nodige gegevens doorzenden en de gewenste ouput meedelen, maar ben zelf te zwak in excel om dit probleempje op te lossen

mvg

Jaak

Ikke nie.

Maare, zo te zien werk het met dbf bestanden, dat zijn redelijk standaard database bestanden, die misschien door Excel te importeren zijn, of door Access, die wat uitgebreider is, maar dan moet je die wel hebben.

Mocht je daar meer van willen weten, vraag het in die sectie eens.

Deel dat progje in diverse delen, maak er zips of rars van, met een zo hoog mogelijke compressie, misschien dat er mensen dan zijn, die kunnen kijken wat de mogelijkheden er van zijn.

Sorry, heb een verkeerd bestand doorgestuurd
Dit is een exebestand die ik niet kleiner gecompreseerd krijg dan 108 kb
Ben ten einde raad en weet niet hoe ik dit moet doorsturen

Nou, ik kan echt geen broodje van bakken, het progje werkt hier prima, en is gewoon snel.

Overigens vind je hier een aantal progjes om die DBF files om te zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan